به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۱
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب : ۲۰۶۸۵
احمد کسیلا، شاعر، درگذشت

اهالی فرهنگ ما در سکوت و تنهایی می‌روند

گروه فرهنگ و ادب: احمد کسیلا، شاعر، درگذشت.
اهالی فرهنگ ما در سکوت و تنهایی می‌روند
عظیم زرین‌کوب با تأیید این خبر  گفت: احمد کسیلا از شاعران و نویسندگان خوب این مملکت بود که در دوران فعالیتش در گروه ادب و فرهنگ رادیو و تلویزیون با شخصیت‌هایی چون نادر نادرپور، عمران صلاحی و... کار کرده بود. او در ادامه با تسلیت گفتن درگذشت احمد کسیلا، افزود: کسیلا متولد سال 1316 در تهران بود و خود من بیش از 40 سال با او دوستی داشتم. یکی از بهترین و باسوادترین شخصیت‌های اهل قلم زمانه ما بود که حدود 15 روز پیش دچار سکته مغزی شد. چند روزی در بیمارستان سینا و امام خمینی (ره) بستری بود و پس از آن به منزل دخترشان انتقال پیدا کردند. حدود دو ساعت پیش پسرشان افشین تماس گرفتند و گفتند که پدرشان درگذشته است.

زرین‌کوب با ابراز تأسف از ناشناخته بودن احمد کسیلا، اظهار کرد: متأسفانه امروز می‌بینیم که اهالی فرهنگ و هنر ما در سکوت، تنهایی و بی‌خبری از دنیا می‌روند، آن هم در جامعه‌ای که دارای فرهنگ، ادب و تمدن بزرگی است که این خیلی نمی‌تواند برای ما درست باشد. به گفته او، پیکر کسیلا ساعت 9 صبح روز یکشنبه، 19 آبان‌ماه، در بهشت زهرا (س) دفن می‌شود.
مرجع : ايسنا

afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ۱۹:۱۳
وای ازاین ملت مرده پرست...تازمانی که زنده ای نه به یادتت نه براشون مهمی وای فقط موقعی که میمیری تازه یادشون می افتی میگن آدم خوبی بود فاضل بود... (166107)
۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ۱۹:۲۳
چیزی که فعلن در مملکت ارزش نداره ، فرهنگ و اهالی فرهنگه (166116)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ۲۰:۲۳
در این مملکت مشاهیر زیادند ؛ ولی نمی شود همه را باهم شناخت و به حافظه سپرد! هر کسی را درجای خود معرفی کنید ما هم مشتاقیم بشناسیم. (166171)