به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۲۰۷۲۸۱

توضیحات مهدی طارمی در ارتباط با سحر قریشی

گروه ورزشی: مهدی طارمی سرانجام درباره ماجرای ارتباطش با یک بازیگر سینما که حواشی زیادی ایجاد کرده بود صحبت کرد.
توضیحات مهدی طارمی در ارتباط با سحر قریشی
مدتی قبل حاشیه های فراوانی برای مهدی طارمی ستاره پیشین پرسپولیس درباره ارتباط او با یک بازیگر سینما ایجاد شد. طارمی طی این مدت سعی کرده بود از این ماجرا فاصله بگیرد و به آن پاسخ ندهد اما سرانجام او در مصاحبه ای که با ورزش سه انجام داد، سکوتش را شکست و در این مورد شفاف سازی کرد.طارمی در این مورد گفت: این ماجرا اصلاً واقعیت نداشت. اگر بحثی واقعیت داشته باشد، همه آن را می‌پذیرند، اما اگر بحثی واقعیت نداشته باشد، کسی آن را نمی‌پذیرد. خودم به شخصه نمی‌توانستم آن موضوع را بپذیرم و چیزی نگویم ولی وقتی دیدم بحث در حال بزرگ شدن است و در ذهن مردم می‌ماند، دوست نداشتم چنین اتفاقی بیفتد چون همانطور که درباره این رابطه توضیح دادم، حدود دو سال قبل یک مدت کوتاهی با هم دوست بودیم و بعد از آن تمام؛ هیچ ارتباط دیگری با هم نداشتیم.مهاجم لژیونر فوتبال ایران درخصوص عکس‌های منتشر شده‌اش از این رابطه عنوان کرد: متاسفانه این عکس‌ها هم که بیرون آمد، کار یک شخص خاصی بود، وگرنه نمی‌شود همینطور عکس‌ها منتشر شود.
طارمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در این اتفاق از کسی شکایتی دارد، ابراز کرد: من هیچ وقت در زندگی‌ام از هیچکس گله نمی‌کنم و شکایتی ندارم. ما می‌توانیم قبل از هر اتفاقی که می‌افتد، آن را پیشگیری کنیم و کارهایی انجام ندهیم تا بعدها یک سری اتفاقات را به همراه نداشته باشد.

او یادآور شد: من خودم را مقصر می‌دانم که آن عکس‌ها را گرفتم و این اتفاقات پیش آمد. البته در ادامه من مقصر نبودم که چرا مردم فهمیدند ولی در مجموع، من از کسی شکایت نمی‌کنم و دوست ندارم دیگر درباره آن قضیه صحبتی انجام دهم چون چیز خاصی نبود.ستاره ایرانی ریو آوه پرتغال تصریح کرد: چنین رابطه و اتفافاتی در زندگی مردم وجود دارد، نه فقط شخص من. شاید برای خیلی‌ها این مسائل اتفاق بیفتد. مردم همیشه دوست دارند درباره این قضایا از سایر بازیگران و افرادی که در چشم هستند، بدانند. البته مردم می‌گویند سلبریتی، اما معنی این کلمه سلبریتی را بعدا به من بگویید، چون هیچ‌وقت نفهمیدم یعنی چه!طارمی تاکید کرد: مردم دوست دارند درباره زندگی آدم‌هایی که یک مقدار معروف هستند، مطلع شوند چون این اتفاقات برای آنها جذاب است ولی برای من یک چیز نرمال و عادی بود و اصلا مهم نیست. الان هم از پست‌ها و مطالبی که عنوان می‌شود، ناراحت نمی‌شوم چون آب از سر من گذشته است!
مرجع : ورزش سه
برچسب ها: مهدی طارمی