به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب : ۲۰۹۹۷۷

فرهاد با افشاگری قید نیمکت استقلال را می زند

گروه ورزشی: فرهاد مجیدی که این روزها سکوت کرده از شرایط استقلال کاملا ناراضی است و شنیده می شود قصد دارد در اولین فرصت مصاحبه ای تند و اعتراضی انجام دهد.
فرهاد با افشاگری قید نیمکت استقلال را می زند
بعد از رفتن عبدالرضا موسوی و روی کار آمدن علی فتح الله زاده بود که فرهاد مجیدی با تبریک نگفتن به سرپرست جدید باشگاه و ملاقات با او پس از وقفه ای طولانی اعتراضش را نسبت به این موضوع نشان داد. بعد از رفتن فتح الله زاده خبر رسید که حاجی به دلیل اختلاف هایی که با سرمربی جوان تیمش پیدا کرده بود در قالب یک فایل صوتی برای او پیغام می فرستد که اگر نمی تواند کار کند استعفا بدهد و برود که فرهاد هم میگوید اگر می خواهد  اخراجش کند. این فایل به عنوان سند دست فرهاد مانده تا آن طور که گفته می شود بعدا از آن به عنوان مدرک و سند استفاده کند.پس از رفتن فتح الله زاده باز هم فرهاد حامی بازگشت موسوی بود و این موضوع را مکتوب و علنی اعلام کرد تا اختلافش با احمد سعادتمند هم علنی شود. وقتی مدیرعامل جدید با سوالی درباره نارضایتی  مجیدی  و اختلاف بوجود آمده روبرو می شود با گفتن "ان شاء الله درست می شود" به نوعی مهر تاییدی بر آنها زد. در شرایطی که خبر می رسد برای فصل آینده کادر فنی استقلال تغییر خواهد کرد و از گزینه هایی چون امیر قلعه نویی و حتی علیرضا منصوریان به عنوان جانشین های احتمالی او نام برده می شود، همه منتظر روشن شدن تکلیف لیگ نوزدهم هستند.  یکی از نزدیکان فرهاد از افشاگری قریب الوقوع سرمربی ناراحت و عصبانی استقلال خبر می دهد و می گوید مجیدی در اولین فرصت مصاحبه تند و جنجالی انجام خواهد و تمام پشت پرده و مشکلات باشگاه را به زبان می آورد. افشاگری که گفته می شود وزارت ورزش  در آن هم بی نصیب نمی ماند و در حاشیه امنیت نخواهد بود!
موسوی هم چندی قبل وعده داده بود که در اولین فرصت خیانت ها و تبعیض هایی که علیه استقلال شده را بیان می کند و دلیل رفتن و فراری دادن استراماچونی را به هواداران می گوید.     
مرجع : همشهری آنلاین