به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۲۱۵۲۸۲

افشای راز موفقیت رونالدو

گروه ورزشی: هم تیمی سابق رونالدو درباره علل موفقیت او در دنیای فوتبال، توضیحاتی داده است.
افشای راز موفقیت رونالدو
کریستیانو رونالدو بدون شک یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. او تا کنون در رده‌های مختلف ملی و باشگاهی افتخارات زیادی کسب کرده است. اما این بازیکن در ابتدا بسیار لاغر اندام و با فیزیک بدنی پایین بوده است که با اتفاقاتی که در زندگی او می‌افتد، تبدیل به یک بازیکن طراز اول می‌شود.ریو فردیناند هم تیمی رونالدو در تیم فوتبال منچستر یونایتد درباره او گفته است: وقتی رونالدو به تیم ما پیوست اندام بسیار ضعیفی داشت. او در بسیاری از بازی‌ها با مشکل تنفسی مواجه می‌شد و در دوئل‌ها مغلوب حریفان می‌شد.رایان گیگز دیگر هم تیمی رونالدو در تیم منچستر یونایتد درباره رونالدو اظهار کرده است: وقتی رونالدو به جمع شیاطین سرخ پیوست بازیکن با استعدادی بود، اما مهارت‌های او برای یک فوتبالیست حرفه‌ای کم بود. بازیکنان تیم در تمرینات به خاطر اشتباهاتش او را مسخره می‌کردند.

پرتغال در جام جهانی  ۲۰۰۶ با درخشش لوئیز فیگو و رونالدو به مقام چهارم جهان دست یافت. این تیم در مرحله یک چهارم نهایی در ضربات پنالتی انگلیس را شکست داد. رونالدو یکی از این پنالتی ها را در این دیدار پرحادثه به گل تبدیل کرد. عکس:رویترز

گری نویل بازیکن سابق تیم منچستر یونایتد درباره علت متحول شدن کریستیانو رونالدو گفته است: رونالدو در فصل ۰۶-۲۰۰۵ عملکرد ضعیفی داشت. در این فصل او در ۳۳ بازی ۹ گل به ثمر ساند. رونالدو از نظر قوای بدنی هم بسیار ضعیف بود. سران تیم منچستر یونایتد در حال تصمیم گیری برای فروش این بازیکن بودند.او ادامه داد: اما همه چیز پس از حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان تغییر کرد. او دیگر یک بازیکن ضعیف نبود. او با تمرینات سخت خود پس از جام جهانی، دوباره متولد شد. قوای بدنی او به گونه‌ای تغییر کرده بود که مثل یک بوکسور سبک وزن شده بود. او با تمرینات حرفه‌ای و پشتکار خود از یک بازیکن متوسط تبدیل به یک بازیکن حرفه‌ای شد و توانسته است تا امروز که ۳۵ سال دارد، در سطح اول فوتبال اروپا بازی کند.رونالدو در فصل‌های ۰۷-۲۰۰۶ و ۰۸-۲۰۰۷ رشد چشم گیری داشته است. او در این فصول به ترتیب ۱۷ و ۳۱ گل به ثمر رسانده است. عملکرد او در خلق موقعیت هم به طرز عجیبی افزایش پیدا کرد. طبق گفته گری نویل پشتکار و تلاش و برنامه تمرینی مناسب عاملی برای تحول این بازیکن بوده است.
برچسب ها: رونالدو