به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب : ۲۱۶۲۴۳
احمد نادری نماینده تهران در مجلس یازدهم:

اتحاد روسای مجلس و دولت درباره بنزین منجر به ریختن خون‌های زیادی شد

مجلس دهم نسبتی با خواسته های کف جامعه نداشت
اتحاد روسای مجلس و دولت درباره بنزین منجر به ریختن خون‌های زیادی شد
گروه سیاسی: احمد نادری منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم، با اشاره به برگزاری جلسه  فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس یازدهم، اظهار داشت: این جلسه با حضور 62 نفر از نمایندگان مجلس یازدهم که در واقع منتخبان مجامع استانی سراسر کشور بودند برگزار شد، آقایان قالیباف، حاجی‌بابایی، نیکزاد، حسینی و میرسلیم به‌شکل رسمی نامزدی خود را برای تصدی ریاست مجلس یازدهم به فراکسیون انقلاب اسلامی اعلام کرده بودند.

وی ادامه داد: در جلسه ای که پنجشنبه شب در دفتر آقای حاجی بابایی برگزار شده بود، در آنجا به تفاهم رسیدند که آقای حاجی بابایی به نیابت از این دونفر برای ریاست مجلس شرکت خواهد کرد. منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم با اشاره به اولویت های مجلس یازدهم در بعد نظارتی، افزود: یکی از ایرادات وارد به مجلس دهم ضعف در بعد نظارتی آن بود و بخش زیادی از فعالیت آن هماهنگ با سیاست های دولت قرار گرفت و به نوعی وکیل الدوله بود. نادری با بیان اینکه درمجلس دهم نمایندگان ابایی از کارهای غلط دولت نداشتند، گفت: در مجلس دهم رییس مجلس یک هماهنگی تمام عیار با رییس قوه مجریه داشت که درواقع اتحاد میان این دو،  مخصوصا در زمینه افزایش گرانی بنزین، منجر به بروز حوادثی در کشور شد که در آن زمان منجر به ریخته شدن خون های به ناحق زیادی شد.

وی با بیان اینکه بعد نظارتی مجلس دهم صفر بود، تصریح کرد: مجلس باید بالای سر دولت بنشیند و بر اجرای سیاست ها و حسن اجرای آنها نظارت کند. نادری اظهار کرد:  نمونه انحراف بزرگ مجلس در بحث گزارش تفریغ و بودجه سال 97 بود که بعد از بسته شدن بودجه بعدی، اعلام کرد انحرافات عجیب و غریبی از سوی دولت اتفاق افتاده است! وی با بیان اینکه 23 درصد از بودجه کشور در ریل واقعی قرار داشت، افزود: این موضوع نشان داد که مجلس در بحث مهم بودجه بسیار ضعیف عمل کرده است. مجلس دهم اساسا نسبتی با خواسته های کف جامعه نداشت و بیشتر به خواسته های خود می پرداخت و به نوعی وکیل الدوله بود تا وکیل المله! وی با اشاره به عملکرد مجلس در بحران کرونا،  اظهار داشت: از نخستین جاهایی که در ایام شیوع کرونا تعطیل شد، مجلس بود که این امر بسیار عجیبی است. بنابراین مجلس یازدهم باید دولت را به ریل واقعی خود برگزداند.
*روز پنجشنبه مجلس را بازگشایی خواهیم کرد
منتخب مردم تهران در پایان خاطر نشان کرد: در عصر روز بازگشایی مجلس که جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد که جمع بندی موضوع ریاست را خواهیم داشت و انشالله روز پنجشنبه مجلس را بازگشایی خواهیم کرد.
برچسب ها: احمد نادری

حسن
Malaysia
۱۳۹۹/۰۳/۰۴ ۱۹:۱۵
مسئولین نظام و نمایندگان مجلس باید به نیازهای اساسی دانشجویان غیر بورسیه در خارج از ایران توجه خاص نمایند. این ها نماینده ایران در کشورهاای مختلف هستند
متاسفانه سفارت خانه ها مشکلات مالی این دانشجویان را احساس وادراک نمیکنند
چرا که از لحا ظ مالی اصلا نگرانی ندارند. باید دلار ارزان در اختیار دانشجوجهت ثبت نامه دانشگاه و هزینه زندگی در خارج قرار داده شود.
مسئولین نگاهی به عملکرد دولتهای مانند افغانستان لیبی الجزایر بنگلاش یمن وغیره به نمایند که چگونه دانشجویان شان حمایت مالی و غیر مالی می (367339)
علی‌کرمانشاه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۳/۰۴ ۲۲:۵۶
اینشااله مجلس یازدهم روسفید مقابل رای‌دهندگان خود و ملت باشرف ایران درآید و مقابل قانون‌شکنی های دولت در افزایش قیمت‌های خدمات دولتی ومایحتاج مصرفی مردم از نان و گوشت ولوازم خانگی که بصورت سرسام‌آور گران شده و باجلوگیری ازواردات لوازم خانگی همچون خودروسازها انحصار بدون رغیب وترکتازی آنهاهمچون خودروسازهاقیمتها را گرانترو کیفیت پایین‌بدون رغیب کالاهای خودرا به‌مردم تحمیل کردندودولت هم آنهارا بحال خود رهاکردمجلس بایدباقدرت نظارت وپاسخگویی رابه‌دولت برگرداندوبه داد زندگی سخت‌وطاقتفرسای‌مردم برسند/. (367342)
معلمناامبید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۳/۰۵ ۱۶:۳۶
ببینیم شمای اصولکرا چه میکنید؟ (367349)
الف میم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۳/۰۶ ۱۷:۱۸
متأسفانه ذهن مردم راازمشکلات اصلی منحرف کرده اند به چیزهای بی ارزش چرا جای اینهمه خبر هیچ رسانه ای از پیگیری قانون بررسی اموال مسؤلان کلمه ای نمی‌گوید یا هزاران مورد مثل این (367363)