به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب : ۲۱۶۹۶

طرح زوج و فرد از درب منازل لغو شد

گروه جامعه:​ رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد: با توجه به بارش باران و کاهش آلودگی هوا، اجرای طرح تردد زوج و فرد خودروها از در منازل در تهران از امروز لغو شد.
طرح زوج و فرد از درب منازل لغو شد
سردار حسین رحیمی صبح دوشنبه گفت که این تصمیم بر اساس توافق با استاندار تهران و اعضای کمیته اضطرار آلودگی هوا اتخاذ شده است. وی یادآور شد: تردد زوج و فرد خودروها به حالت قبلی برگشته است و در محدوده 200کیلومتری این طرح همچون سابق اجرا می شود و پلیس با افراد خاطی با قاطعیت برخورد خواهد کرد. وی ضمن تقدیر از همکاری خوب شهروندان با پلیس راهور تهران برای اجرای این طرح گفت: در هفته جاری طرح سراسری زوج و فرد از در منازل تنها در روز یکشنبه اجرا شد و در روز شنبه ماموران پلیس راهور برابر اعلام قبلی این طرح را اجرا نکردند. وی در خصوص تداوم اجرای طرح سراسری زوج و فرد از در منازل در پایتخت گفت: کمیته هماهنگی و نظارت مواقع اضطراری آلودگی هوا در صورت قرارگیری شاخص کیفیت هوا در شرایط هشدار تصمیمات جدید را در این خصوص اتخاذ و اعلام می‌کند.


ارجاع پیشنهاد اجرای دایمی طرح زوج و فرد به شورای عالی ترافیک
در اين رابطه سخنگوی کمیته هماهنگی و نظارت مواقع اضطراری آلودگی هوای تهران از لغو طرح سراسری زوج و فرد از در منازل از امروز در پایتخت خبر داد. دکترمحمدهادی حیدرزاده دقایقی پیش از مخابره این خبر افزود: با توجه به بارش باران در پایتخت و کاهش قابل ملاحظه غلظت آلاینده‌ها، طرح سراسری زوج و فرد از در منازل از امروز لغو شد. وی از ارجاع پیشنهاد کمیته هماهنگی و نظارت مواقع اضطراری آلودگی هوای تهران مبنی بر اجرای دایمی طرح زوج و فرد از در منازل به شورای عالی ترافیک خبر داد و گفت: قرار است این موضوع در جلسه روز چهارشنبه شورا مطرح و در این خصوص تصمیم‌گیری شود. وی در پایان تاکید کرد: برابر تصمیم اتخاذ شده در صورتی که شاخص کیفیت هوای تهران در شرایط هشدار قرار گیرد طرح سراسری زوج و فرد از در منازل مجددا به مرحله اجرا گذاشته می شود.

مروج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۰۹:۴۴
در محدوده 200کیلومتری این طرح همچون سابق اجرا می شود، یعنی چه؟
اگر محنظور این است که در این محدوده طرح زوج و فرد اجرا نمیشود پس برخورد قاطع پلیس با کدام متخلفان منظور نظر پلیس محتروم راهور تهران پوده است؟ (171646)
رامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۱۰:۰۷
اجرای دایمی طرح زوج و فرد مصداق دقیق پاک کردن صورت مسئله است!!!
به جای کم کردن تعداد خودرو ، خارج کردن خودروهای فرسوده ، افزایش کیفیت بنزین ، گسترش مترو و افزایش تعداد وسایل حمل و نقل عمومی و ده ها راه دیگر می خواهند طرح را دایمی کنند . چرا باید در کلانشهری مانند تهران سرویس ادارات قطع شود؟
اجرای این طرح نیز حداکثر دو سال مشکل را حل می کند بعد از آن چه کار خواهید کرد؟
ده سال پیش گفتند روزی 1000 ماشین در تهران شماره می شود یا اینکه تهران دارد به یک پارکینگ بزرگ تبدیل می شود؟ الآن داریم نتیجه اش را می بینیم!!!
بقول معروف : "بیله دیگ بیله چغندر"!!! (171657)
بیب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۱۰:۱۰
چرا زندگی مردم رو بهم میریزید..... کمیته هماهنگی و نظارت کارش شده زوج و فرد کردن فقط....این وظیفه شماست که این مشکل آلودگی رو حل کنید....نه اینکه ساده ترین کار رو انجام بدید ...این یکم اقتصاد رو هم با این کارا نابود کنید.... (171659)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۱۱:۴۰
خدا رو شکر با درایت مسوولان معضل ترافیک هم با غدقن کردن ترافیک حل خواهد شد! خوب با این همه آی کیو باید هم به فکر مدیریت بر جهان باشیم! (171717)
mardavij
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۱۲:۱۰
اين راه حل نيست اين صورت مسئله را پاك كردن است اگر قرار است تمام هزينه ضعفهاي مديريتي مسئولين كشور را مردم پرداخت كنند لااقل هزينه بيمه شخص ثالث و بدنه را هم نصف كنيد (171733)