به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۵۲
 
۹۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ساعت ۰۳:۰۹
کد مطلب : ۲۱۹۸۵

میرحسین مستند صداوسیما را دیده است

گروه سياسي: دختران میرحسین موسوی و زهرا رهنورد که هفته گذشته نتوانسته بودند والدین خود را ببینند این هفته با پدرو مادر خود و در حضور ماموران و در خانه کنار خانه مهندس موسوی در فضایی آرام برگزار شد.
ماموران در ملاقات ۱۱ روز پیش قول برقراری تماس تلفنی داده بودند که این وعده در هفته گذشته علاوه بر نبود ملاقات عملی نشد. آنها گفته‌اند نبودن مامور باعث تاخیر در ملاقات و برقرار نشدن تماس تلفنی شده است. دختران موسوی‌ و رهنورد می‌گویند تماس تلفنی در طول هفته که خانواده از والدین خود بی خبر هستند با توجه به وضعیت جسمی آنها و نگرانی و بی خبری از پدر و مادر برایشان ضروری است. از ملاقات این هفته همچنین گزارش شده است که میرحسین موسوی گزارش‌ توهین آمیز و هتاکانه تلویزیون را دیده است. هفته گذشته صدا و سیما در حالی که امکان کوچکترین اظهار نظر و دفاع از  موسوی و کروبی با زندانی کردن و ممنوعیت‌های فراوان سلب شده است گزارشی یکسویه، کذب و سراسر توهین علیه آنان پخش کرد.

معاینات پزشکی در یک مرکز پزشکی

همچنین با توجه به نوسان فشار خون دکتر رهنورد و با توجه به توصیه پزشک متخصص و معتمد، قول بررسی وضعیت پزشکی مهندس موسوی و دکتر رهنورد به فرزندان داده شده بود که بنا به خبر رسیده امروز هر دو با حضور در یک مرکز پزشکی مورد بررسی قرار گرفتند. حال مهندس موسوی و دکتر رهنورد خوب گزارش شده اگرچه هر دو براساس مشکلاتی که دارند باید تحت مراقبت پزشکی باشند.