به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۳۰ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : ۲۲۲۱۲

فوتبال‌ساحلی‌ايران، ایتالیا را هم شكست‌داد

گروه ورزشي: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مقابل ایتالیا هم به برتری رسید تا به عنوان صدرنشین به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال ساحلی بین قاره‌ای صعود کند. ایران پیش از این موفق شده بود تیم‌های قدرتمند روسیه و برزیل را شکست بدهد.
فوتبال‌ساحلی‌ايران، ایتالیا را هم شكست‌داد
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران امروز پنجشنبه در سومین دیدار خود در مسابقات فوتبال ساحلی بین المللی به مصاف تیم ایتالیا رفت. این مسابقه در پایان وقت‌های قانونی با تساوی پر گل 7 بر 7 به پایان رسید تا تیم ایران در ضربات پنالتی به برتری برسد. در ضربات پنالتی هر سه ضربه ایران به گل تبدیل شد تا تیم کشورمان در مجموع با نتیجه 10 بر 9 حریفش را از پیش رو بردارد.

فرید بلوک باشی و مسلم مسیگر (هر کدام دوبار)، مهدی حسنی، پیمان حسینی و محمد احمدزاده گل‌های ایران را در جریان بازی به ثمر رساندند. در پایان وقت‌های قانونی دو تيم به تساوي 7-7 رضايت دادند تا مسابقه به وقت‌های اضافه کشیده شود. در وقت‌های اضافه هم دو تیم به تساوی رضایت دادند و در نهایت کار به ضربات پنالتی کشیده شد.

در ضربات پنالتی برای ایتالیا پروزینتی و پالماچی ضربات اول و سوم را به گل تبدیل کردند ولی پنالتی دوم ایتالیایی‌ها از دست رفت. برای ایران هم فرید بلوک باشی، علی نادری و مهدی حسنی پنالتی‌های اول و دوم و سوم را به گل تبدیل کردند تا ایران به عنوان صدرنشین به مرحله نیمه نهایی صعود کند. ایران در مرحله نیمه نهایی با تیم صدرنشین گروه اول ( امارات یا سوئیس) دیدار خواهد کرد. این مسابقه ساعت 18:45 روز جمعه برگزار خواهد شد.


۱۳۹۲/۰۸/۳۰ ۲۲:۱۴
ای ول بابا! خسته نباشید (174378)
یاسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۳۰ ۲۲:۲۰
خدایی این داوره رو باید .... !
یعنی خیلی ظالم بود ! (174383)
۱۳۹۲/۰۸/۳۰ ۲۲:۴۱
خیلی هم خوب!

با کمترین امکانات،بهترین بازده...

بضی از مفت خورهائی که فقط اتلاف غذا و اشغال فضان یاد بگیرن! (174388)
۱۳۹۲/۰۸/۳۰ ۲۲:۴۶
روحانی!بچه ها متشکریم!!! (174389)