به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۰۱ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب : ۲۲۳۳۰

کاسياس: اين بار به رونالدو راي مي‌دهم

گروه ورزش: ايکر کاسياس گفت، امسال براي جايزه توپ طلا به رونالدو راي خواهد داد.
کاسياس: اين بار به رونالدو راي مي‌دهم
راي سال گذشته کاسياس به سرخيو راموس بسيار بحث‌برانگيز بود. دروازه‌بان شماره يک اما نيمکت‌نشين رئال‌مادريد درباره راي خود در سال جاري گفت: اين بار به هم تيمي‌ام، کريستيانو رونالدو راي مي‌دهم و از او کاملا حمايت مي‌کنم. کاسياس، رونالدو را لايق اين جايزه دانست و به خبرنگاران گفت: راي من حتي پيش از آغاز فرآيند انتخاب مرد سال فوتبال جهان، رونالدو بود. از همان زمان اعلام کردم که به او راي مي‌دهم. رونالدو امسال بسيار خوش درخشيد و فکر مي‌کنم اگر اين جايزه را به او ندهند، جاي تعجب دارد. بعضي راي خود را با توجه به نوع بازي بازيکن مي‌دهند و بعضي ديگر به تعداد عناويني که بازيکن کسب کرده اما فکر مي‌کنم زدن 90 گل در 80 بازي نه تنها کار راحتي نيست که بسيار هم شگفت‌انگيز است.

اين بازيکن 32 ساله گفت: رونالدو با بازي خوبش به انتقاد اخير سپ بلاتر پاسخ داد. کاسياس درباره بلاتر گفت: او زمان مناسبي را براي انتقاد از رونالدو انتخاب نکرد اما به هر حال اين گونه مسائل در فوتبال اتفاق مي‌افتد. به هر حال بلاتر عذرخواهي کرد و ما هم زياد اين مساله را پيگيري نمي‌کنيم.

ليونل مسي و فرانک ريبري از ديگر رقيبان رونالدو براي کسب توپ طلا هستند. ايکر کاسياس همچنين درباره ادامه نيمکت‌نشيني خود در جمع کهکشاني‌ها گفت، تا زماني که جايگاه قبلي‌اش را دوباره به دست نياورد، آرام نمي‌گيرد: "طاقت ندارم براي هميشه نيمکت‌نشين باشم. تمام تلاشم را براي گرفتن جايگاهم مي‌کنم. از امروز نه به عنوان يک نيمکت‌نشين که به عنوان يک تازه‌کار تلاش مي‌کنم و تسليم نمي‌شوم."

اين دروازه‌بان 32 ساله ادامه داد: "اگر تمرين‌هايم را درست انجام دهم، مورد توجه دل‌بوسکه قرار مي‌گيرم. تنها به اين فکر مي‌کنم که همه چيز را درست انجام دهم و روي باشگاه تمرکز کنم." وقتي از کاسياس در مورد ژوزه مورينيو پرسيدند، او از انتقاد سر باز زد و گفت: کار کردن با او تجربه‌ خوبي براي من بود. سعي مي‌کنم فقط نکات مثبت اين تجربه سه ساله را به خاطر بسپارم و به ساير مسائل فکر نمي‌کنم. هميشه رو در رو با هم صحبت مي‌کنيم و چيزي براي پنهان کردن از هم نداريم. هيچگاه از مورينيو آشکارا بد نگفته‌ام.
مرجع : ايسنا

۱۳۹۲/۰۹/۰۱ ۱۷:۵۰
من بارساییم ولی کاسیاس اگه نبود رءال هم نبود!! (174767)
فوتبالی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۱ ۱۹:۳۶
اقای کاسیاس برای ما هم جای تعجب دارد که راموس را به رونالدو ترجیح دادی رای شما نشان از شم غیر فوتبالی شما میدهد کلا" اسپانیایی ها با پرتغالی ها زیاد میونه خوبی ندارند. ضمنا "لجبازی های جوزه مورینیو با کاکا و اشتباهات غیر قابل بخشش راموس و از اون بدتر شماره 22 رئال در دو سال گذشته رئال را نابود کردند و از قهرمانی مسلم فصل دور کردند . بیچاره رونالدو هر چی زد اون دو نفر به باد دادند. (174816)