به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۱
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۰۱ ساعت ۱۹:۵۳
کد مطلب : ۲۲۳۴۴

هشدار گوارديولا به بازيکنانش درباره دورتموند

گروه ورزشي: سرمربي باواريايي‌ها در آستانه جدال سنتي دورتموند- بايرن مونيخ به بازيکنانش هشدار داد اگر به دورتموندي‌ها اجازه خودنمايي بدهند شانسي براي برد نخواهند داشت.
هشدار گوارديولا به بازيکنانش درباره دورتموند
تيم‌هاي فوتبال بورسيا دورتموند و بايرن‌مونيخ در حساس‌ترين ديدار هفته سيزدهم بوندس‌ليگا فردا شب (شنبه) ساعت 21 به (وقت تهران) در ورزشگاه سيگنال ايدونا پارک به مصاف هم خواهند رفت. دورتموند در صورت برتري بر ميهمانش مي‌تواند اختلاف امتيازش با بايرن در صدر جدول را به يک امتياز کاهش دهد.  پپ گوارديولا، سرمربي 42 ساله بايرن‌مونيخ در آستانه ديدار حساس تيمش مقابل زردپوشان وستفالن با حضور در کنفرانس خبري پيش از بازي به بازيکنانش هشدار داد و گفت: اگر اجازه خودنمايي به دورتموندي‌ها را بدهيم به طور حتم شانسي براي پيروزي نخواهيم داشت. بدون دل و جرات لازم، رسيدن به پيروزي مقابل آنها غيرممکن است. مطمئن هستم که بازيکنان ما براي اين ديدار کاملا آماده هستند و بازي با کيفيتي از خود ارائه مي‌دهند.

روز گذشته (پنجشنبه) باشگاه بايرن‌مونيخ اعلام کرد که فرانک ريبري، بازيکن فرانسوي اين تيم از ناحيه قفسه سينه دچار مصدوميت شده و در بازي با دورتموند غايب خواهد بود. سرخپوشان مونيخ در اواسط ماه دسامبر براي حضور در رقابت‌هاي جام باشگاه‌هاي جهان به مراکش سفر خواهند کرد. گوارديولا در خصوص اين پرسش «آيا ريبري به اين رقابت‌ها مي‌رسد يا خير؟» پاسخ داد: من دکتر نيستم که بخواهم در اين خصوص نظر بدهم ولي تا تاريخ 21 دسامبر که در اين رقابت‌ها بازي خواهيم داشت، وقت داريم. اميدوارم فرانک به اين بازي‌ها برسد.

سرمربي اسپانيايي بايرن همچنين با تمجيد از سرمربي زردپوشان وستفالن اظهار داشت: وقتي بازي‌هاي بورسيا دورتموند را نگاه مي‌کنيد متوجه مي‌شويد که يکي از بهترين مربيان جهان هدايت اين تيم را به عهده دارد. وي در خصوص ديدار ماريو گوتسه با تيم پيشين‌اش گفت: به نظرم بهتر است که اين اتفاق حالا بيفتد تا بعد! در حال حاضر بايرن‌مونيخ با 32 امتياز صدرنشين بوندس‌ليگا است و تيم‌هاي بورسيا دورتموند و بايرلورکوزن با امتياز مشترک 28، نزديک‌ترين تعقيب‌کنندگان اين تيم هستند.
مرجع : تسنيم