به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۶/۰۳ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۲۲۸۹۲۹

آخرین عکس یادگاری خود را با کشتی یونانی بگیرید

گروه گردشگری: کیش یکی از جذاب ترین و بهترین جزیره های تفریحی برای ایرانیان است که نسبت به جاذبه های گردشگری و تفریحات متنوع آن سالیانه افراد زیادی از سراسر ایران و حتی دنیا به آن سفر می کنند.
هر قسمتی از این جزیره که پای بگذارید شاهد تفریحات و مناطقی می شوید که هیجان سفر را برای شما دو چندان خواهد کرد. اگر می خواهید سفری به یاد ماندنی و فراموش نشدنی با اجاره ویلا در کیش را در این جزیره ی افسانه ای داشته باشید، این مقاله را مطالعه نمایید.

کشتی یونانی
کشتی یونانی
کشتی یونانی در مرداد ماه سال 1345 در نزدیکی روستای قدیمی باغو به گل نشست که پس از سال ها تحقیق و بررسی علت این رویداد همچنان راز آلود و بی پاسخ باقی مانده است. این ابهامات شاید از مهم ترین دلایل شهرت این کشتی در سراسر دنیا می باشد. کشتی یونانی در زمان خود از بهترین و پر قدرت ترین کشتی های جهان به شمار می رفت که قدرت موتور آن 520 اسب بخار تخمین زده شده است. این کشتی دارای بخش ها و قسمت های گوناگونی مانند: نهار خوری، بخش اسکان خدمه و قسمتی برای سرو نوشیدنی.
پس از به گل نشستن کشتی یونانی حدودا 90 روز تلاش بی وقفه برای بیرون کشیدن آن انجام گرفت که حتی یدک کش های بسیار قدرتمند هم نتوانستند این پیکره عظیم الجثه را از دل دریا نجات دهند البته بهتر است بدانید که بیرون کشاندن این کشتی کار غیر ممکنی نبود اما هزینه ای سنگین به همراه داشت که از قیمت خود کشتی هم بیشتر می شد از این رو سرنوشت این کشتی بر این شد که تا به العان در آب های نیلگون خلیج فارس بماند و تبدیل به یکی از بهترین و جذاب ترین جاذبه های گردشگری جزیره کیش شود.
با اجاره روزانه ویلا و آپارتمان در کیش از لوکس ویلا از خدماتی مانند گشت رایگان و همچنین تخفیف برای تفریحات آبی جزیره، بهره‌مند شوید.

کیش
 
پارک دلفین های کیش
مجموعه تفریحی پارک دلفین با مساحتی بالغ بر 100 هکتار در قسمت جنوب شرقی جزیره کیش قرارگرفته است. این پارک آبی علاوه بر نمایش جذاب از رقص و شنای دلفین ها شامل بخش های گوناگونی از جمله: تونل خزندگان، باغ پرندگان، کلاسیک شو و آکوتریوم آب شور می باشد.
ساعات کاری پارک دلفین های کیش از 3  عصر تا 9 شب می باشد. علاوه بر موارد ذکر شده ، امکانات دیگری چون: سالن کافی شاپ و اجرای موزیک زنده به همراه جنگ شاد که توسط حرفه ای ترین هنرمند های کشور، بر روی آب های خلیج همیشگی فارس در مدت زمان 2 الی 3 ساعت برگزار می شود، لذت تفریح و هیجان را در شب های کیش چندین برابر می کند.
جالب است بدانید در دلفیناریوم جزیره کیش گونه های مختلفی از پستانداران دریایی مانند: دلفین، شیر دریایی، گربه دریایی، پنگوئن و … وجود دارد. این حیوانات زیر نظر مربی های حرفه ای آموزش دیده اند که حرکات و رقص های جالبی برای بازدیدکنندگان اجرا می کنند. این اجراها به گونه ای است که هر بیننده ای را شگفت زده می کند.

اسکله تفریحی کیش
اسکله تفریحی کیش به صورت 24 ساعته برای بازدید شما عزیزان باز است و هر موقع که حوس دریا به سرتان زد می توانید با تاکسی و یا موتورهای اجاره ای خود را به اسکله برسانید. اما اگر قصد دارید از دوچرخه هایی که برای گردش در سراسر جزیره وجود دارد بهره ببرید به شما پیشنهاد می کنیم از موتور های برقی استفاده نکنید.
تفریحات آبی جذاب فوق العاده ای در نزدیکی اسکله تفریحی کیش وجود دارد که عبارتند از: پاراسل، شاتل، بادی مارینا، جت اسکی، غواصی، ماهی گیری، جایروکوپتر،  شنا کردن، بیگ بال و غیره. این اسکله یکی از بهترین و مجهزترین سواحل برای تفریحات آبی است که طی این سال ها با استقبال خوبی از سوی گردشگران قرار گرفته است. با اجاره ویلا در کیش می توانید هر شب برای تماشای ساحل زیبای خلیج فارس به اسکله تفریحی کیش بروید.

جاذبه های کیش
 تفریحات آبی در کیش
از مهیج ترین بخش های سفر شما در جزیره کیش می تواند استفاده از تفریحات آبی جزیره کیش باشد . تفریحات مهیجی که در کلوپ های دریایی کنار ساجل می توانید از آنها استفاده کنید . تفریحاتی مانند پاراسل ، قایق سواری ، جت اسکی ، غواصی ، موج سواری ، شاتل ، بنانا و … که هر کدام جذابیت های خاص خود را دارند . تجربه شخصی نویسنده این مقاله به شما پیشنهاد می کند حتما از پاراسل استفاده کنید . تجربه ی پرواز بر روی آب های خلیج فارس و نگاه کردن به جزیره کیش از روی ارتفاع . تمام جزیره زیر پای شماست و می توانید از این منظره نهایت لذت را ببرید . معمولا برای خانم ها یکی از تفریحات در کیش میتواند خرید باشد برای همین شما میتوانید از صفحه معرفی بهترین مراکز خرید کیش دیدن کنید.
همچنین اگر اهل هیجان هستید می توانید از جت اسکی و شاتل و بنانا استفاده کنید . اسکوتر دریایی و لذت زیر آب بودن و دیدن شنای ماهی ها .دنیای زیر آب و غواصی رو هم فراموش نکنید . لذت شنا کردن در کنار ماهی های رنگارنگ و غذا دادن از نزدیک ترین فاصله به ماهی های خلیج فارس.

پارک آبی کیش
یکی از بهترین پارک آبی های دنیا در جزیره کیش ساخته شده است . سرسره های متنوع و رنگارنگ ، صدای موسیقی در کنار شنا و استراحت ، رستوران ها و فست فودهای بسیار با کیفیت در داخل مجتمع پارک آبی کیش از جمله ویژگی های پارک آبی کیش می باشد . پارک ابی کیش نیز یکی دیگر از دیدنی های کیش و مراکز تفریحی کیش به شمار می رود.

اقامتگاه مناسب در کیش
امیدوارم این مقاله برای سفر هر چه بهتر شما به جزیره کیش مفید واقع شده باشد . و اما در آخر این که اگر قصد سفر به کیش را داشتید نگران محل اقامت خود نباشید . لوکس ویلا بهترین ویلاها و هتل ها و اقامتگاه ها در کیش را در اختیار شما قرار داده است . شما می توانید انواع ویلاها و اجاره آپارتمان در کیش را از طریق وب سایت لوکس ویلا رزرو نمایید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.همچنین شما با اجاره ویلا در کیش میتوانید از هزینه های بیشتر برای هتل و ... جلوگیری کنید.