به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۸:۵۶
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : ۲۳۰۷۴

افسردگي و ديابت، گريبان​گير بازيگر قديمي

گروه فرهنگ وهنر: حمید مهرآرا از بازیگران قدیمی تلویزیون که بیش از هر چیز به واسطه ایفای نقش در «آرایشگاه زیبا» و در قامت یکی از رفقای نزدیک «اسد خمارلو» شناخته می‌شد، این روزها از شدت یافتن بیماری دیابت خود رنج می‌برد.
افسردگي و ديابت، گريبان​گير بازيگر قديمي
همسر این بازیگر  گفت: هشت سال است که حمید مهرآرا دچار بیماری شده است. او ابتدا دچار بیماری افسردگی شده بود و بعد از دو سال گرفتار دیابت شد. او افزود: اوضاع جسمی وی در حال حاضر اصلاً خوب نیست. سال گذشته پزشکان به دلیل بیماری دیابت ناچار به قطع پای چپ او شدند متأسفانه بیماری دیابت وی کنترل نشد و امروز هم پای راست او را قطع می‌کنند.

او درخصوص اوضاع مالی و شرایط زندگی‌شان در طول سال‌های گذشته گفت: مگر می‌شود به مشکل مالی برنخورده باشیم؟ اما از آنجا که همسرم فرهنگی بوده تاکنون از منبع مالی فرهنگی‌ ایشان استفاده کرده‌ایم. او گفت: از وقتی که همسرم دچار بیماری شد، دیگر در کارهای هنری بازی نکرده و روحیه‌اش کاملاً دچار آسیب شده است. در این سال‌ها برخی از همکارانش به عیادتش می‌آمدند، اما روز گذشته حسن فتحی به بیمارستان آمد و از همسرم ملاقات کرد. حمید مهرآرا که هم اکنون 70 سال سن دارد، در سریال‌های پرمخاطبی چون «امیر کبیر»، «پهلوانان نمی‌میرند» و «روزگار جوانی» بازی داشته است.
مرجع : باني فيلم

۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ۱۴:۳۱
الهم اشف کل مریض علی الخصوص اقای حمید مهرارای عزیز خدایا خودت کمکش کن از دست ما دعا بر میاید وبس و از هنرمندان سالم کمک. (180177)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ۱۵:۵۹
ای وای چه وحشتناک ..خدا رحم کنه .... خیلی ناراحت کننده است . خدا شفا بده (180212)
۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ۱۶:۱۴
امیدوارم به حق امام حسین (ع)خداوند شفایش دهد. (180221)
کاوه فارسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ۲۰:۴۵
امیدوارم خدا شفایش دهد و این ضرغامی هم جهت عیادت به دیدن ایشان بروند (180381)