به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : ۲۳۲۸۴۸

بهترین گزینه‌های خرید خودرو 620 میلیونی

گروه اقتصادی:
بهترین گزینه‌های خرید خودرو 620 میلیونی
بازار داغ این روزهای خودرو و تبدیل شدن خودرو به یک کالای سرمایه‌ای، اهمیت خرید خودرو به صرفه و خوش‌فروش را بسیار بالا برده است. در هنگام خرید خودرو هم به مزایا و معایب آن نسبت به خودروهای هم‌رده در همان حدود قیمت توجه کنید و هم به سطح نیازتان. انتخاب یک خودرو مناسب مهم‌ترین قدم خرید خودرو است و گاهی باید از یک مشاور باتجربه هم برای انجام صحیح آن مشورت بگیرید. در ادامه متن با 4 خودرو 610 تا 625 میلیونی آشنا می‌شوید که جزء بهترین گزینه‌های خرید خودرو در این رده قیمتی هستند.
 
1- سراتو سایپا اتوماتیک آپشنال (2000) مدل 96 - 620 میلیون تومان
مهم‌ترین تفاوت سراتو سایپا مونتاژ و نسخه وارداتی سراتو در آپشن‌ها و امکانات رفاهی است، تا جایی که حتی بعضی از آپشن‌های ضروری این خودرو نیز برای آسان‌سازی مونتاژ آن حذف شده‌اند. سراتو سایپا فضای کابین مناسب و طراحی زیبایی دارد و بسیار پرفروش است. اما در مقابل پوشش داخلی کابین بی‌کیفیت، عدم وجود EPS و رانندگی خشک را می‌توان از معایب این خودرو به حساب آورد.

2- هیوندای ولستر 2014 فول موتور MPI - 625 میلیون تومان
ولستر علاوه بر یدک کشیدن نام برند هیوندای، ظاهر بسیار زیبا و طراحی داخلی دلربایی دارد. به دلیل انتخاب این محدوده قیمتی، فقط مدل پایین و 2014 آن را می‌توانیم انتخاب کنیم. مشخصات فنی مناسب، ایمنی بالا و امکانات رفاهی خوب از مزایای این خودرو خوش چهره است. البته معایبی مثل کوچک بودن فضای کابین به خصوص برای سرنشینان عقب نیز برای این خودرو ذکر شده‌ است.

3- هایما S7 توربو مدل 97 اتوماتیک- 620 میلیون تومان
این خودروی چینی پرطرفدار از سال 94 در بازار ایران جا خوش کرده است. هایما S7 معایب مختلفی مثل شتاب‌گیری ضعیف، عدم کیفیت متریال خودرو و ایمنی نسبتا پایین دارد ولی از لحاظ آپشن‌ها و امکانات رفاهی یکی از بهترین خودروهای موجود در رده خود است و به خاطر ظاهر زیبایش نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

4- رنو داستر 2016 مدل SE دو دیفرانسیل - 610 میلیون تومان
داستر برای افراد با بودجه محدود که به دنبال یک شاسی بلند غیرچینی هستند، گزینه بسیار مناسبی است. از مزایای رنو داستر می‌توان به پیشرانه بسیار قوی، آپشن‎های خوب، سواری نرم و مصرف سوخت مناسب اشاره کرد. ظاهر این خودرو نظر بعضی افراد را به خود جلب نمی‌کند و بازار فروش دست دوم آن نیز از 3 خودروی دیگر ضعیف‌تر است.
 
 
خرید خودرو دست دوم مطمئن و بدون ریسک؛ آیا ممکن است؟

با یک اشتباه کوچک در خرید این خودروها مثل تعویض گلگیر جلو راست هیوندای ولستر 2014 قیمت آن به جای 625 میلیون تومان به 604 میلیون تومان می‌رسد! 21 میلیون تومان ناقابل به خاطر یک گلگیر؟! اگر حواستان را خوب جمع نکنید به همین راحتی ممکن است میلیون‌ها تومان از سرمایه‌تان از دست برود.
فکر نکنید تعداد چنین خودروهایی کم است. طبق آمار جمع‌آوری شده در 7 سال تجربه همراه مکانیک از کارشناسی خودرو در محل، بیش از 70% خودروهای دست دوم دارای حداقل یک مشکل فنی یا بدنه هستند. پس راه چاره چیست؟
اینکه خودتان بخواهید تک تک خودروهایی که مورد پسندتان است را کارشناسی کنید و ببینید آیا برای خرید سالم هستند یا خیر نیز راه حل مناسبی نیست، چرا؟ زیرا معمولا افراد برای رسیدن به خودروی دلخواهشان، باید حداقل از 3 خودرو بازدید کنند تا بتوانند یکی از آن‌ها را برای خرید انتخاب کنند. حال فرض کنید بخواهید هر سه این خودروها را کارشناسی کنید، هزینه کارشناسی آن‌ها بیش از اندازه بالا نمی‌رود؟
 


همراه مکانیک با خرید 12521 خودرو در طرح « خرید سفارشی » که به‌روز‌ترین روش خرید خودرو در جهان است، تلاش می‌کند تا افراد خودروهای کارشناسی‌شده و با قیمت منصفانه خریداری کنند تا جلوی سواستفاده سودجویان تا جای ممکن گرفته شود.
با استفاده از طرح خرید خودرو سفارشی همراه مکانیک تمام فرآیند خرید خودرو شما توسط مشاور اختصاصی شما انجام می‌شود و علاوه بر خرید خودرو کارشناسی شده، ضمانت پرداخت خسارت نیز به شما تقدیم می‌شود. ضمنا در این طرح تنها هزینه خدمات خودروی خریداری شده خود را پرداخت می‌کنید.
همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، آقای زرینی توانستند فقط با انجام 2 بازدید، یک سراتو سایپا آپشنال کارشناسی شده را در 3 روز آن هم با ضمانت‌نامه خریداری کنند. ایشان هیچ زمانی را صرف گشتن دنبال خودروی مورد نظر خود نکرده و همه کارها را به مشاورشان یعنی آقای رازدان سپردند. میزان رضایت ایشان نیز طبق نظرسنجی پس از انجام خرید خودرو از خود ایشان پرسیده شده است.
با مراجعه به صفحه خرید خودرو همراه مکانیک می‌توانید تمام خودروهای موجود در اولین و بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده ایران را ببینید و اطلاعات تکمیلی طرح خرید سفارشی را نیز مشاهده کنید.
با همراه مکانیک مطمئن بخرید، آسان بفروشید