به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۲۳۴۲۲۳

هنوز در شوک اخراجم مقابل السد هستم

هنوز در شوک اخراجم مقابل السد هستم
گروه ورزشی: بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز نفهمیده ام چرا داور بازی با السد مرا اخراج کرد و به همین دلیل همچنان در شوک هستم.سیامک نعمتی درباره برتری پرسپولیس مقابل السد قطر اظهار داشت: این برد را به هواداران تبریک گفته و امیدوارم لحظه‌ای آنها را شاد کرده باشیم. بازی خوبی بود و حریف را به خوبی آنالیز کردیم. بر همین اساس السد را به خوبی مهار کرده و دنبال فرصت بودیم که بتوانیم به این تیم گل بزنیم. قبل از به ثمر رساندن گل هم دو سه فرصت داشتیم که متأسفانه از دست رفت.وی افزود: در نهایت گل عیسی آل کثیر در دقیقه 88 سبب پیروزی پرسپولیس و صعود ما به مرحله بعدی شد. السد تیم خیلی خوبی است و واقعا بازی سنگینی داشتیم. فکر می‌کنم نه تنها یکی از بهترین‌ تیم های غرب آسیا بلکه کل این قاره است. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم این تیم را حذف کنیم.مدافع تیم پرسپولیس درباره دیدار با پاختاکور در مرحله یک چهارم نهایی توضیح داد: امیدوارم بتوانیم این تیم را هم شکست داده و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنیم. برای ما تفاوتی نداشت در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف کدام تیم برویم و اگر این موضوع اهمیتی برای بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم پرسپولیس داشت می‌توانستیم در مرحله گروهی رتبه اول یا دومی را خودمان تعیین کنیم.نعمتی ادامه داد: می‌دانستیم اگر در جایگاه اول گروه مان قرار بگیریم باید به مصاف السد برویم، اما در دیدار با شارجه تا آخرین لحظات به دنبال به ثمر رساندن گل بودیم. السد را انتخاب کردیم زیرا از هیچ تیمی نمی‌ترسیدیم. الان هم برنده شدن مقابل پاختاکور اهمیت دارد و امیدوارم بتوانیم با پیروزی در این بازی در مرحله بعدی باشیم. حریف ما تیم خیلی خوبی است و می‌خواهیم با همان روحیه همیشگی به زمین برویم و با بردن این بازی به مرحله بعدی صعود کنیم.

وی درباره اخراج عجیب خود در دیدار با السد گفت: در آن لحظه واقعا شوکه شده و کُپ کردم. اصلاً نفهمیدم داور برای چه مرا اخراج کرد. خیلی‌ها تصور کردند بی‌احترامی کردم اما خودم فکر می‌کنم داور تصور کرده با آرنج به بازیکن حریف ضربه زدم، اما در فیلم‌ها هم مشخص است بازیکن السد را لمس نکرده و به وی ضربه نزدم.
بازیکن پرسپولیس افزود: خیلی مراقب بودم داستان فینال دو سال قبل لیگ قهرمانان تکرار نشود، من از آن اتفاق در بازی‌های آسیایی تجربه خوبی به دست آوردم و واقعا هم نمی‌دانم داور چرا من را اخراج کرد. هنوز هم در شوک هستم. از پیگیری مردم ممنون هستم و ان‌شاءالله مسؤولان هم پیگیر باشند تا این محرومیت بخشیده شود و بتوانم مقابل پاختاکور بازی کنم.نعمتی ادامه داد: داور صحبتی با من نکرد و فکر می کنم تنها به امید عالیشاه که دلیل اخراج مرا پرسید، گفت با آرنج به بازیکن السد ضربه زده است. در حالی که در تصاویر مشخص است حتی وی را لمس نکردم. حتی بازیکن حریف دو بار مرا زد که واکنشی نشان ندادم. امیدوارم مسئولان AFC هم با تماشای فیلم تا قبل از بازی با پاختاکور کارت قرمز مرا ببخشد.وی درباره این که در نشست خبری قبل از بازی با شارجه اعلام کرد ان‌شاءالله پرسپولیس آخرین تیم ایرانی باشد که قطر را ترک می‌کند، توضیح داد: آن روز هنوز از گروه صعود نکرده بودیم اما آن را حرف زدم زیرا به پرسپولیس اطمینان داشتم. باز هم تأکید می‌کنم امیدوارم آخرین تیمی باشیم که از قطر برمی‌گردیم و در فینال لیگ قهرمانان حاضر می‌شویم.
برچسب ها: پرسپولیس