به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۲۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب : ۲۳۴۳۱
صادق: دولت بدنبال «بگم بگم» و «بگوبگو» نیست

آقايان درمحکمه‌وافکارعمومی بایدپاسخگو باشند

گروه سياسي: مشاور ارشد رییس جمهور در واکنش به درخواست احمدی‌نژاد برای مناظره با رییس جمهور این درخواست را در شرایطی که تمام وقت رییس جمهور صرف حل و فصل مشکلات به جای مانده از عملکرد هشت ساله گذشته دستگاه اجرایی می‌شود، بسیار عجیب توصیف کرد.
آقايان درمحکمه‌وافکارعمومی بایدپاسخگو باشند
محمدرضا صادق درباره این‌که آیا نامه محمود احمدی‌نژاد به رییس جمهور مبنی بر دعوت وی برای مناظره را مشاهده کردید گفت: من ساعتی پیش از طریق رسانه‌ها در جریان این نامه قرار گرفتم. وی همچنین درباره بخشی از این نامه که در آن احمدی‌نژاد خطاب به رییس جمهور عنوان کرده بود برای روشن شدن حقایق ناب مناظره با وی برگزار کند گفت: متاسفانه حقیقت ناب دشواری‌ها و شرایطی است که تاهنگام روی کار آمدن دولت تدبیر و امید مردم با آنها مواجه بودند و مدیریت اجرایی هشت سال گذشته چه در محکمه و چه در نزد افکار عمومی باید نسبت به آنها پاسخگو باشد.

صادق همچنین در ارزیابی خود از انتشار این نامه در رسانه‌ها تصریح کرد: انتشار این نامه از این طریق به جز زمینه سازی برای فاصله گرفتن از واقعیت‌ها معنی دیگری نمی تواند داشته باشد و نمی‌توان این شیوه را پاسخگویی محسوب کرد. به نظر من اگر قرار است پاسخی دقیق و مبتنی بر ادله صحیح ارائه شود، خوب است و دولت تدبیر و امید هم از آن استقبال می کند، اما مرور عملکرد هشت سال گذشته دستگاه اجرایی در ارایه انواع و اقسام آمارها وگزارش‌ها که با واقعیت فاصله داشت از انواع تریبون هایی که دولت از آن برخوردار بود، نشان می‌دهد که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

مشاور ارشد رییس جمهور با یادآوری این‌که امروز مردم عملکرد دستگاه اجرایی در هشت ساله گذشته را در واقعیت‌های موجود در جامعه مشاهده می‌کنند، گفت:‌آنچه رییس جمهور در تبیین واقعیت‌های وضعیت کشور در گزارش 100 روزه دولت تدبیر و امید ارائه کرد، گوشه‌ای از واقعیات بود و این در حالی است که در هشت ساله گذشته فرصتی به کسی داده نمی‌شد، تا حتی نسبت به مطالبی که علیه ‌آنها مطرح می‌شد، توضیحی ارایه دهند.

صادق یادآور شد: از دستاوردهای دولت تدبیر وامید این است که مردم مشاهده می‌کنند که بیش و پیش از آنکه دولت فرصت داشته باشد از طریق رسانه ملی و سایر رسانه‌ها مطالب و واقعیت را بیان کند، دیگران در لباس نقد از همه ابزارهای در اختیار خود برای انحراف افکار عمومی استفاده می‌کنند. صادق گفت: پیش از این دولت، درگیر بگم‌بگم‌ها و بگوبگوها بوده، اما دولت یازدهم به دنبال رفع مشکلات و درمان دردهای ملت است.

مشاور رئیس‌جمهور با اشاره نامه امروز محمود احمدی‌نژاد به حسن روحانی و دعوت از وی برای حضور در یک مناظره، گفت: در شرایط کنونی نگاشتن این نامه دردی را از کشور دوا نمی‌کند. وی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور و دولت به دنبال درمان دردهایی از کشور است که کشور 8 سال درگیر آن بوده و مردم دچار آن بوده‌اند،‌ افزود: مردم به اندازه کافی دست به گریبان مشکلات متعدد است و نباید با چنین اقداماتی ذهن مردم را درگیر کرد. مشاور رئیس‌جمهور تصریح کرد: پیش از این دولت، درگیر "بگم‌بگم‌ها" و "بگو بگوها" بوده، اما دولت یازدهم به دنبال رفع مشکلات و درمان دردهای ملت است.

۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۱۶:۲۰
آفرین بر صادق زیبا گفتی (181679)
۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۲۳:۵۷
اشتباه بزرگ این مشاورین روحانی این بود که سریع واکنش نشان دادند که این واکنش بسیار بسیار غلط و اشتباه محض بود اینها نباید به هیچ وجه حرفی یا واکنشی نشان می دادند و نشنیده می گرفتند. دولتی ها هوشیار باشند دوباره در تله این آدم نیفتند. بهار اینو دیگه تائید کن البته قصد داشتم دیگه کامنت نزارم ولی نشددر هر صورت اصل سانسوری. (182126)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۱۶:۲۵
باشه حساب ایشان با محکمه عمومی! شما فعلا از تعهدات خودتان بفرمایید که محقق نشده ولطف کنید توپ را جلوی پای کسانی نندازید که خیلی وقت زمین را ترک کردند درحال حاضر مائیم وشما وقول وقرارهاتون! (181690)
جزايري
United States
۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۲۳:۴۷
ناشناس، (خیلی وقت زمین را ترک کردند)!!؟ آره؟ به همين سادگي، به همين خوشمزگي. نمي بيني يا نمي خواي ببيني! نه جانم به همين راحتي نيست که توهم بزني، خيلي وقت زمين رو ترک کردن!؟ اولا" (پيش) رو از قلم انداختي، درستش "خيلي وقت پيش" هستش، ثانيا" 8 سال مملکت رو به اندازه 80 سال به قهقرا برديد، مگه کشور داري، مديريت زمين فوتباله که به زعم شما، خيلي وقت ترکش کرده باشيد!؟ فوتبال 90 دقيقه است و با توجه به اين مدت زمان، 5 دقيقه بعد از تعويض هر بازيکني، آره خيلي وقت حساب ميشه، اما گردوندن مملکت از بازي فوتبال متفاوته! شماها نميتونيد اينو درک کنيد؟ (182120)
۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۱۶:۲۸
بهتر است دولت توجهی به این خواسته نداشته باشد( همانطور که احمدی نژاد در برخورد با دیگران انجام میداد ) و وقت خود را صرف اصلاح مشکلات بوجود آمده توسط دولت احمدی نژاد نمایند . (181693)
۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۱۶:۳۰
مناظره رئیس دولت با یک فرد عادی در حال حاضر که دولت با مشکلات عدیده ای دست به گریبان است به صلاح نمی باشد . (181694)
۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۲۲:۴۱
من امروز با خيلي از بچه هاي سياسي و اصلاح طلب حرف زدم همشون مي گفتن روحاني مثل موسوي و كروبي نيست . آبروي احمي نژادو مي بره . كاري مي كنه پشيمون بشه از اين دعوت (182079)
مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۱۶:۳۲
یکی از کارهای خوب تیم رسانه ای رئیس جمهور در اختیار گرفتن نحوه ارائه گزارش صد روزه بود. وگرنه صداوسیما همچون موارد دیگر برنامه و نقشه مفصلی برای تخریب چهره های اصلاح طلب و مردمی و منحرف کردن برنامه های آقای روحانی در سر داشت (181695)
۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۱۶:۳۴
شما که اینقدر از خودتون و افکار عمومی مطمئن هستید بد نیست برای اثبات حقانیت خودتون پای میز مناظره بیاید ... ترس برادر مرگه (181697)
۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۱۶:۴۴
خیلی زیبا گفتی بهش (181716)
۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۱۶:۵۱
آقاي زيباكلام !
تحويل بگير
تو بودي مي گفتي چه ضرورتي داشت روحاني ، به آمار احمدي نژاد ايراد بگيره ؟
نجابت با احمدي نژاد نتيجه اش اينه
بهار سانسور نكن جون هر كي دوست داري (181726)
۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۱۷:۱۹
یکی به اون آقا حالی که اون ممه رو لولو برد (181781)
۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۱۷:۲۷
شرط مناظره آن است که رئیس دولت دهم شرط راستگویی را رعایت کند. . . . (181792)
۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۱۷:۳۱
بندگان خداوند رحمان کسانی هستند که ....... و هنگامی که مورد خطاب جاهلان قرار می گیرند می گویند سلام ( قرآن کریم)

بهار انتظار نمی رود قرآن را سانسور کنی (181797)
reza
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۱۷:۴۶
از پشت صحنه برنامه گزارش صد روزش حتما باخبری
میدونی اول چه مجری هایی قرار بود بیان ؟ کی اجازه نداد و نامه زد 3 تا مجری معمولی رو آورد؟ چرا از ظهر اون روز گوشی هشونو گرفتن و اجازه صحبت با کسی رو ندادن؟ چرا به تصویر بردار های حرف ای اجازه فیلمبرداری ندادن و از تصویر بردارهای خودشون استفاده کردن؟ اون تابلویی که از پشت دوربین به روحانی نشون میدادن برا چی بود؟
کسی که یه انشای ساده رو فراموش میکنه قدرت مناظرش فوق العاده اس!!!!!! (181809)
۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۱۷:۵۴
اگر هم مناظره برگزار بشه که به نظرمن به خاطر شر ایط حساس انجام نمیشود روحانی پیروزه (181815)
۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۱۸:۱۱
آقای محمود احمدی نزاد که با کارنامه ی درخشان (!)وخسارت بار مادی ومعنوی 8ساله اش به تاریخ پیوسته, تلاش می کند بر روی کالبد بی جان و رو به موت جریان سیاسیش با پیشنهاد مناظره, عملیات احیاء انجام دهد تا شاید بتواند علایم حیاتی را به خود وجریان متبوعش باز گرداند, حتا اگر شده با شوک سخنان انتحاری در مناظره ;اما غافل از این است که رشد و آگاهی مردم ایران دیگر مجال فریب به معجزه ی هزاره ی سوم و صاحبان این معجزه را نمی دهد...!؟ اصلاح طلبان و اعتدال طلبان باید از مناظره در شرایط عادلانه استقبال کنند و البته عدالت ایجاب می کند که آقای محمود احمدی نزاد ابتدا آداب مناظره را نزد اساتید محترم حوزه ودانشگاه فرا گیرد و بعد از فراگیری آداب مناظره به گذراندن کلاس های متعدد درس اخلاق نزد اساتید برجسته و شریف, نه اساتید اخلاق هیات دولتش, اقدام کند...!؟پیش بینی می کنم اگر ایشان اقدام به این امور نمایند وبا توفیقات الهی سرافراز از دوره کلاس های آداب مناظره و اخلاق خارج شوند ,تا پایان عمر به توبه و انابه مشغول خواهند شد و باب مناظره بر روی خویش خواهند بست ویا اگر بخواهند اقدام به مناظره کنند, به مناظره ای اخلاقی و علمی روی خواهند آورد...!؟در ضمن عدالت ایجاب می کند ایشان ابتدا به مناظره با آقای خاتمی و اصلاح طلبان اقدام کنند, چون در 8سال عمر ریاستشان هر چه خواستند به دولت اصلاحات گفتند و اجازه ی پاسخ ندادند وباز از عدالت دم زدند...!؟ اصلاح طلبان و اعتدال طلبان آماده ی مناظره هستند, پیشنهاد ما این است جلسات مناظره پس از شرکت ایشان در جلسات درس آداب مناظره ودرس اخلاق و نیز جلسات دادگاه که تاکنون یک نوبت غیبت داشته اند, برگزار شود ...!؟ (181836)
۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۱۸:۳۱
من هم مشاهده کردم حتی یک ادعای راست در آن نبود (181858)
بهار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۱۸:۳۷
آفرین.
. . . چطور اقای هاشمی و خاتمی و میرحسین و کروبی نمیتونستن بیان جواب تهمتهای این اقا رو بدن حالا حرف میزنه. . . (181864)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۱۹:۰۹
احسن به چنین مشاوری . (181892)
۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۱۹:۱۶
چطور روحاني وقت داره بره كوه و تفريح حالا يك ساعت هم وقت بذاره با محمود مناظره كنه ببينيم عمو حسن راست ميگه يا محمود؟؟ (181901)
۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۱۹:۵۲
اگه مردید بیائید ایشئن رو محکوم کنید. (181928)
حسن گلاسکو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۲۰:۱۷
صادق جان ! تو هم که فقط شعار میدی !!! یعنی از بین اینهمه کارشناس و کاربلد و متخصص و ! ... که جنابعالی هم یکیشون باشی ، کسی نمیتونه حرفها و ادعاهای کاملاً راست و حسینی تان را اثبات کند ... تا سیه روی شود هر که در او غش باشد ؟؟؟!!!! وای که این بگم بگم برای بعضی ها چقدر خوفناکه !!!! (181953)
۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۲۰:۳۶
از دستاوردهای دولت تدبیر وامید این است که مردم مشاهده می‌کنند که بیش و پیش از آنکه دولت فرصت داشته باشد از طریق رسانه ملی و سایر رسانه‌ها مطالب و واقعیت را بیان کند، دیگران در لباس نقد از همه ابزارهای در اختیار خود برای انحراف افکار عمومی استفاده می‌کنند.
پیش از این دولت، درگیر بگم‌بگم‌ها و بگوبگوها بوده، اما دولت یازدهم به دنبال رفع مشکلات و درمان دردهای ملت است.

احسنت... (181965)
۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۲۰:۴۲
پس حرفهای روحانی چی بود خدا را شکر که هنوز شش ماه نشده بهم ریهتید (181970)
۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۲۱:۵۲
با قاضی مناظره کنه (182038)
قلی زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۲۲:۲۲
آقای احمدی نژاد لطف کرده و به اتهاماتی که متوجه او در گزارش 100 روزه اقای روحانی است پاسخ مستدل بیان کنند تا این که با پیش کشیدن جریان مناظره مردم به یاد شیرین کاری ایشان در خرداد 84 بیافتند. (182061)