به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۲۳۸۳۵۷

یوونتوس -بارسلونا جدال بحران زده‌ها در تورین

یوونتوس -بارسلونا جدال بحران زده‌ها در تورین
گروه ورزشی: در حساس‌ترین دیدار این هفته از لیگ قهرمانان یوونتوس در خانه پذیرای بارسلوناست؛ دو تیمی که شرایط چندان خوبی ندارند.به گزارش ایسنا، مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری ۸ دیدار، امشب (چهارشنبه) هفته دوم خود را به پایان خواهد رساند. 
گروه ۵
کراسنودار - چلسی
سویا - رن
هر دو دیدار این گروه در هفته نخست با تساوی به پایان رسید و به همین خاطر همه چیز برابر است و شانس تیم ها برای صعود مساوی است. چلسی که در هفته های اخیر متزلزل ظاهر شده در روسیه مهمان کراسنودار است تا بتواند به روند پیروزی برگردد. شاگردان لمپارد این هفته در لیگ برتر برابر چلسی به تساوی رسیدند. در دیگر دیدار سویا در خانه پذیرای تیم رن خواهد بود.
گروه ۶
بوروسیادورتموند - زنیت 
بروخه - لاتزیو
دورتموند بعد از باخت مقابل لاتزیو در خانه زنیت بحران زده را پیش رو دارد که سردار آزمون را در اختیار ندارد و سرگئی سماک، سرمربی این تیم نیز به دلیل کسب نتایج ضعیف در آستانه اخراج است. ارلینگ هالند که تاکنون ۱۱ گل در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده است، در این فصل در ۸ بازی ۷ گل به ثمر رسانده و امید اول گلزنی تیمش خواهد بود. لاتزیو در دیدار دیگر این گروه باید به دیدار بروخه بلژیک برود تا بتوند در صورت برتری در این دیدار جایگاه خود را در صدر جدول استحکام بخشد. بیانکوچلستی که از بازگشت چیرو ایموبیله روحیه گرفته است بعد از برتری برابر دورتموند توانست بولونیا را نیز شکست دهد که ایموبیله دارنده کفش طلای فصل قبل فوتبال اروپا یک گل به ثمر رساند.
گروه ۷
یوونتوس - بارسلونا
فرانس واروش - دیناموکیف 
در یکی از حساس ترین دیدارهای این هفته از رقابت ها یوونتوس در خانه به دیدار بارسلونا می رود. دو تیم در شرایط مطلوبی قرار ندارند. یوونتوس در غیاب کریستیانو رونالدو شرایط دشواری را تجربه کرده است و در رده پنجم جدول رده بندی لیگ قرار دارد. در طرف مقابل نیز بارسلونا ال کلاسیکو را باخته و این تیم نیز در شرایط خوبی نیست. این دیدار دویستمین دیدار یوونتوس در تاریخ لیگ قهرمانان است و در صورت برتری در آن به صدمین برد خود در این لیگ خواهد رسید.بارسلونا و رونالد کومان به دنبال پشت سر گذاشتن حادثه تلخ شکست در ال کلاسیکو هستند و کار سختی برای شکست دادن تیم آندره‌آ پیرلو دارند. 
گروه ۸ 
باشاک‌شهیر - پاری سن ژرمن
منچستریونایتد - لایپزیگ 
پاریس در هفته اول شکست شوک آوری را برابر یونایتد در دقایق پایانی متحمل شد و این نشان داد نایب قهرمان فصل قبل لیگ قهرمانان آماده نیست، حتی با وجود نیمار و کیلیان ام‌باپه. با این حال بعید به نظر می رسد که پاریس نتواند برنده این دیدار باشد.منچستریونایتد در دیگر دیدار در خانه پذیرای لایپزیگ ۳ امتیازی است. جدال دو تیم برنده می تواند حساسیت زیادی در اولدترافورد داشته باشد. یونایتد با سولسشایر برابر چلسی به تساوی بدون گل رسید تا نتواند روند نتایج بد خود در خانه را جبران کند. حالا تیم سولسشایر به دنبال این است که بتواند اولین برد خود را در این فصل در خانه جشن بگیرد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها