به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۷
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۹ ساعت ۱۷:۲۴
کد مطلب : ۲۴۲۱۶

محجوب: مدارک مرتضوی کاغذسوخته است

گروه جامعه: رئیس هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی در واکنش به اظهارات اخیر سعید مرتضوی، مطالب منتسب از سوی مرتضوی به هیات تحقیق و تفحص را کذب خواند وگفت: این قبیل اکاذیب فرافکنانه هیچ خللی در عزم جزم هیات در احقاق حقوق حقه صاحبان اصلی صندوق وارد نمی‌کند.
به گزارش خانه ملت، علیرضا محجوب در واکنش به پاسخ سعید مرتضوی به اظهارات محمدعلی پورمختار رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس مبنی بر اینکه رئیس پیشین سازمان تامین اجتماعی باید اسامی نمایندگانی که کارت هدیه از تامین اجتماعی دریافت کرده اند اعلام کند متنی را منتشر کرد که به شرح زیر است. اینجانب تمامی مطالب منتسب توسط آقای مرتضوی به هیات تحقیق و تفحص را کذب دانسته و بر تمامی مطالب ارائه شده توسط هیات و صحت آن مستندات واقف می‌باشم. مطالب انتسابی به اینجانب نیز از این قماش می‌باشند. ضمنا مدارک ارائه شده توسط ایشان به مثابه مصرف کاغذ سوخته است،

وي ادامه داد: برای روشن شدن اذهان توجه همه خوانندگان محترم را به صفحه 8 گزارش که بر تمامی پرداخت‌هایی که در دوره هشتم مجلس و تمامی ادوار صورت گرفته است عنوان گردیده است جلب می‌کنم، تکرارا ین مطلب و انتساب آنها به مجلس نهم که گزارش تحقیق و تفحص توسط این مجلس تصویب و انشاءالله پیگیری خواهد گردید در حکم نشر اکاذیب و سبب پیگیر قانونی برای نشر کننده و ایراد کننده خواهند گردید. این قبیل اکاذیب فرافکنانه هیچ خللی در عزم جزم هیات در احقاق حقوق حقه صاحبان اصلی صندوق وارد نمی‌کند و انشاءالله در دادگاه مشخص خواهد شد عاقبت کذابان چیست؟

۱۳۹۲/۰۹/۱۹ ۱۸:۱۴
متقاعد نشدیم. لطفاً برای بستن دهان بدخواهان، حداقل بخاطر آرمان های اصلاح طلبی پاسخ دقیق و مستدل بدهید. به هر صورت اگر خلافی باشد، اصلاح طلبی زیر سؤال نمی رود، بلکه بعضی اصلاح طلبان دیگر مثل راستگو چهره حقیقی شان آشکار خواهد شد. (185574)
محمد م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۹ ۲۱:۵۱
اینطور که معلومه خود آقای محجوب هم از سازمان پول گرفته.
نوش جونش.
فقط اصولگرا ها نباید بهشون چیزی برسه
زنده باد اصلاحات
ننگ بر خانم راستگویی که منافع مردم را بر منافع حزبیش ترجیح داد... (185713)
روشنک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۹ ۱۸:۳۱
آقای محجوب روشن کنید تکیلف این پرونده را تا مردم بیشتر درجریان امور قرارگیرند (185588)
۱۳۹۲/۰۹/۱۹ ۲۳:۰۹
گر حکم شوند که مست گیرند.... (185776)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۹ ۲۰:۱۸
اگه این کار رو اصلاح طلب ها کرده بودند اسامی اونها رو با نام و نام خانوادگی، نام پدر، محل تولد، ش شناسنامه و عکس البته قبل از هرگونه دادگاه اعلام میکردند!! راستی ماجرای این پرونده در تلافی یکشنبه سیاه معروف مجلس نیست؟! (185668)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۹ ۲۱:۳۷
اقای محجوب پس کاغذی هست درسته ؟ حالا حضرتعالی این وسط هدیه را به چه کسانی میدادید ؟ (185702)
محمد مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۹ ۲۱:۴۹
آقای محجوب
حواستون نبود که خودتون هم از سازمان پول گرفته بودید. (185711)
عبدالوحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۹ ۲۲:۱۴
خاک عالم بر سر من که همچون مرتضوی شده هموطنم (185734)