به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۲۴۷۷۹۲

برای کسب قهرمانی در MMA آماده می‌شوم

برای کسب قهرمانی در MMA آماده می‌شوم
گروه ورزشی: سهیلا منصوریان، بانوی ووشوکار کشورمان درباره اهداف خود در رشته ورزشی MMA توضیحاتی ارائه کرد.سهیلا منصوریان، بانوی ووشوکار کشورمان  درباره بخشش محرومیتش گفت: محرومیت من و  خواهرم شهر بانو به خاطر اختلاف با فدراسیون ووشو بود. به هر حال در هر خانواده‌ای بحث وجود دارد و  اتفاقاتی در خانواده ووشو رخ داد و ما ۲۸ ماه محروم شدیم. البته  وکیلمان به کمیته استیناف اعتراض کرد و محرومیت ما در این کمیته بخشیده شد.منصوریان درباره برنامه اش بعد از رفع محرومیت گفت: با وجود این که محروم شدیم، نمی‌توانستیم دست روی دست بگذاریم؛ چرا که ما از بچگی با ورزش بزرگ شده‌ایم. به همین خاطر رشته‌های ورزشی مختلفی از جمله MMA و موی تای به ما پیشنهاد شد. با توجه به این که سبک MMA  به ووشو نزدیک است، به همین علت وارد این رشته ورزشی شدیم.

هدفم کسب کمربند UFC است 
بانوی  ووشوی کشورمان بیان کرد: من برای کسب قهرمانی در رشته ورزشی MMA آماده می‌شوم و یکی از اهدافم این است که کمربند UFC را بگیرم و این قول را می‌دهم که تا چند سال آینده به این هدف دست یابم و خودم را به ایرانی‌ها و جهانیان نشان بدهم.

من در رشته ورزشی ووشو معروف شدم 
او درباره این که در صورت شرکت کردن در MMA  باید قید حضور در تیم ملی ووشو را بزند یا خیر، گفت: من به هیچ عنوان ووشو را رها نکرده‌ام و تا جایی که در توانم باشد و فدراسیون ووشو به من نیاز داشته باشد، در این رشته ورزشی هستم. تلاش می‌کنم تا قهرمانی را به دست آورم. علاوه بر این دوست ندارم از ووشو بروم، چون در این رشته ورزشی معروف شدم و من را با ووشو می‌شناسند. به خاطر همین تا آخر عمر ووشو  از یادم نمی‌رود. تا زمانی که من را به عنوان ورزشکار یا مربی ووشو نیاز داشته باشند در این رشته ورزشی خواهم بود.

من بر اساس برنامه تمرینی باشگاه چینی تمرین می کنم  
منصوریان درباره وضعیت قراردادش با تیم چینی گفت: من قرارداد ۳ ساله‌ای با تیم شیان چین دارم که یکی از بهترین تیم‌های دنیا در ووشو به حساب می‌آید که یک سال از این قرارداد گذشته است. البته من به خاطر وضعیت شیوع کرونا نتوانستم در چین حضور یابم، اما مسئولان چینی تمریناتم را پیگیری می‌کنند و یک روز در میان باید یک ویدیو از تمرینات خود برای آن‌ها ارسال کنم که در جریان فعالیتم باشند. چینی‌ها برای من برنامه تمرینی می‌فرستند و براساس آن تمرین می‌کنم.

مسئولان ورزش کمک کنند تا ویزای کار چین را بگیرم 
او افزود: تمرین شخصی ندارم تا هر جور دلم خواست کار کنم. ان شاءالله زمانی که وضعیت بهتر شود، من به چین می‌روم. اتفاقی که باعث شده است تاکنون نتوانم وارد چین شوم، این است که کسانی می‌توانند به این کشور بروند که اقامت  یا ویزای کار داشته باشند که من هیچ یک از این ۲ مورد را ندارم و ویزای ورزشی دارم؛ به همین خاطر مورد قبول نیست.بانوی ووشوی کشورمان گفت: خیلی دوست دارم که مسئولان ورزش، ما را حمایت کنند تا بتوانیم ویزای کار بگیریم و خیلی راحت در رفت و آمد به کشور چین باشیم.

تمرین کردن در خانه باعث افت ورزشکار می شود 
منصوریان درباره این که شیوع ویروس کرونا باعث لغو مسابقات ووشو شده است و به نظرش این موضوع چقدر به ووشوکاران صدمه می‌زند، بیان کرد: به طور حتم این ویروس به خیلی از ورزشکاران صدمه زده است؛ به خصوص ورزشکارانی که باشگاه ندارند. همه باشگاه‌های ورزشی تعطیل بوده‌اند. به هر حال تمرین کردن در خانه و در فضای آزاد باعث افت ورزشکار می‌شود و به طور حتم خیلی از ورزشکاران افت کرده‌اند، اما امیدوارم ما بتوانیم شرایط خود را بهتر کنیم.او در پایان گفت: البته من تمرینات خود را مداوم انجام می‌دهم، اما شرایطم  با بقیه ورزشکاران فرق دارد؛ چون در باشگاه ورزشی خودمان تمرین می‌کنم.  البته در زمانی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد من باشگاهی نداشتم و خیال می‌کردم که این ویروس یک الی ۲ ماه طول می‌کشد. به همین علت در فضای آزاد تمرین می‌کردم و این موضوع به ما ضربه می‌زد. علاوه بر این مسئولان چینی طی تماسی به من  می‌گفتند چرا همیشه  تمرینات خود را در فضای آزاد انجام می‌دهم و مجبور شدم هزینه زیادی صرف کرده و باشگاه ورزشی تشکیل بدهم  تا تمریناتم را به صورت مداوم پیگیری کنم.
برچسب ها: سهیلا منصوریان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها