به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۰۴
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۲۸ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب : ۲۵۲۳۲
در فیلم «برو جهنم»

«برد پیت» و «تام کروز» هم‌بازی شدند

گروه هنري: «برد پیت» و «تام کروز» بعد از گذشت نزدیک به دو دهه دوباره همباری می‌شوند و در فیلم «برو جهنم» محصول کمپانی فوکس قرن بیستم، که داستانی در زمینه مسابقات اتومبیلرانی و حواشی آنرا روایت می‌کند، حضور می‌یابند.
«برد پیت» و «تام کروز» هم‌بازی شدند
به گزارش هالیوود ریپورتر، کارگردانی این فیلم بر عهده «جوزف کازینسکی» است که در گذشته نیز اکشن و ماجراجویانه «جک ریچر» را با بازی تام کروز کارگردانی کرده است، البته فیلمبرداری برو جهنم از ماه اکتبر با حضور تام کروز آغاز شده است. آخرین حضور مشترک برد پیت و تام کروز به سال 1994 باز می‌گردد که آنها در فیلم «مصاحبه‌ای با یک خون آشام» باز می‌گردد و مثل جهنم برو دومین همکاری آنها محسوب می‌شود.

«تام کروز»، بازیگر و تهیه کننده هالیوودی که چندین بار نامزد جایزه اسکار شده است. وی همچنین سه جایزه‌ی گلدن گلوب را برای فیلم‌های «متولد چهارم جولای»، «جری مگوایر» و «مگنولیا» در کارنامه‌ی سینمایی‌اش دارد. «برد پیت» نیز که روز گذشته (چهارشنبه) 50 ساله بازیگر و تهیه‌کننده سرشناس هالیوودی است که پنج نامزدی اسکار و شش نامزدی گلدن گلوب و همچنین یک جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگری در کارنامه حرفه‌ای‌اش به چشم می‌خورد.
مرجع : ايسنا