به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۳۰ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب : ۲۵۴۲۰

تفاوت امکانات‌رونالدو در جام‌جهانی با دیگران

گروه ورزشی: ستاره تیم ملی پرتغال در محل اقامت کاروان تیم ملی پرتغال در جام جهانی 2014 در برزیل یک سوئیت خصوصی و با یک پلی استیشن شخصی خواهد داشت.
تفاوت امکانات‌رونالدو در جام‌جهانی با دیگران
طبق گزارش منتشره در روزنامه برزیلی گلوبوسپورته در روز پنجشنبه، کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال در محل اقامت کاروان تیم ملی پرتغال در جام جهانی 2014 در برزیل، که در هتل ریسورت پالمس خواهد بود، یک سوئیت خصوصی و با یک پلی استیشن شخصی خواهد داشت. کاروان تیم ملی پرتغال در منطقه کامپیناس در 90 کیلومتری شمال سائوپائولو مستقر خواهند شد و از تجهیزات اتحادیه اتلتیکا پونته پرتا و استادیوم مویسس لوکارلی برای تمریناتشان استفاده خواهند کرد.

طبق این گزارش، کاروان پرتغال دربرزیل در 70 اتاق مستقر خواهد شد و مسئولان فدراسیون فوتبال پرتغال خواهان آن هستند که امنیت تمام و کمالی برای این تیم فراهم شود و هیچ برخوردی میان بازیکنان و هواداران حتی در زمان برگزاری جلسات تمرینی و محل اقامت تیمشان ایجاد نشود. قرار براین است که تیم ملی پرتغال دو جلسه تمرینی اش دربرزیل را مقابل چشمان هواداران برگزار کند.
مرجع : فوتبال انلاین

حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۳۰ ۲۳:۵۵
همچین میگی امکانات گفتم کل دنیا رو به پاش ریختن بدبختو بهترین بازیکنه جهانه بعد یه پلی استیشن بهش دادن تیتر زدی تفاوت امکانات رونالدو در جام جهانی با دیگران (190618)