به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب : ۲۶۸۵۴۱

نسخه 20 میلیون تومانی پزشک قلابی

نسخه 20 میلیون تومانی پزشک قلابی
گروه حوادث: چند روز قبل مرد میانسالی به پلیس فتا مراجعه و اظهار کرد، با توجه به بیماری فرزندم و نیاز به تأمین سریع داروهای درمانی وی، در فضای مجازی با شخصی ناشناس که مدعی بود پزشک و داروساز است، آشنا شدم.
پس از صحبت‌های اولیه مبلغ 200 میلیون ریال به حساب وی واریز کردم و او هم برایم داروها را فرستاد اما پس از دریافت داروها و مراجعه به بیمارستان متوجه شدم که داروها فاسد و تاریخ گذشته است.

سرهنگ داوود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتای تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: پس از این شکایت تیم کارشناسان وارد عمل شده و ضمن شناسایی هویت اصلی متهم دریافتند وی اصلاً پزشک نبوده و با جعل این عنوان کلاهبرداری می‌کند، در ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم در مناطق شمالی تهران شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضایی منعکس و متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

در بررسی از این مکان 15 هزار داروی فاسد و تاریخ مصرف گذشته نیز کشف شد.رئیس پلیس فتای تهران با تأکید بر اینکه شهروندان داروهای مورد نیاز خود را از داروخانه‌ها تهیه کنند، گفت: خرید و فروش هرگونه دارو در فضای مجازی ممنوع است و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی می‌توانند مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir گزارش کنند.
مرجع : روزنامه ایران
برچسب ها: پزشک قلابی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها