به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۶:۰۱
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۱۸ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۲۷۴۰۷

اظهارات قابل‌تامل‌ سردبير سايت توقيف‌شده

گروه سياسي: سردبیر سایت توقیف شده «نکات‌پرس» (حامي احمدي‌نژاد) که مي‌گويد به خاطر انتشار يك کامنت، این سایت فيلتر شده، اعلام كرد: از دنیای سیاست خداحافظی کرده و همزمان به اتهامات وارده عليه خودش در سايت «...نیوز» واکنش نشان داد.
محمد رحمانی٬ در صفحه «گوگل‌پلاس» نوشت: «آدم آن قدر پست و حقیر می‌شه که این‌طور با آبروی مردم بازی کنه؟ ...اگر این رویه انقلابی‌گری و دفاع از ارزش‌ها است مرده‌شور ارزش‌ها‌تون را یک جا ببره! سایت ... نیوز که کراهت دارم اسمش را ببرم تا دیروز زیر بیرق مشایی یقه چاک می‌داد {حالا} مدتی است رفته زیر پرچم ...‌ها.» وی نوشته به بازپرس خود گفته به همکارانش تاکید کرده بود «علیه خدا کامنت تائید کردید کردید٬ اما علیه برادران ... نبینم چیزی بزنید {که} از دستشون در رفت و ما می‌دانستیم این خط سرخ است.»

محمد رحمانی همچنين به واقعیت‌های فعالیت‌های سیاسی نیرو‌های حزب‌الله اشاره کرده و نوشته است: «فعالیت سیاسی در کشور حتی در دفاع از نظام با قرائت آزاد و عدالت طلبانه آخرش می‌شود همین جایی که من هستم یک پرونده قضایی، اعصاب خورد، خانواده مضطرب و... ما را نمی‌خواهند. زورمان هم نمی‌رسد. اگر هم صدایمان را بلند کنیم و گردنمان را افراشته کنیم و بر آرمان‌هایمان تاکید کنیم جایمان می‌شود اوین و رجایی شهر.»

رحماتی افزود: «نگارنده تا آن ایام که در بسیج بود و از فتنه و مبارزه با آن و قبلتر از لزوم ولایت‌مداری سخن می‌گفت لوح‌باران می‌شد و بسيجی مخلص خطاب می‌شد؛ اما امروز اگر از عدالت و آزادی بیان در چارچوب خود برای دفاع از‌‌‌ همان نظام بگویم نتیجه‌اش می‌شود همین. ...این کلاه سیاست اصلا برای ما گشاد است. اگر از نظام حتی به شیوه ضد اخلاقی (با اشاره به همان سايت) اما در چارچوب تعریف شده دفاع کنی در حالی که دیگران را رسما به فساد جنسی و رابطه با دخترشان به دروغ متهم ‌کنی، خیلی اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد. اما امان از کامنت انتقاد به اخوی‌ها...»

اشاره رحماني به مطلب عجيبي است كه سايت مذكور در باره محمد نوري‌زاد (نويسنده منتقد) منتشر كرده و اين اتهام سنگين و زشت اخلاقي را به او وارد نموده است. جالبتر اينكه، دست‌اندركاران این سایت در واكنش به انتقاد از اتهام‌‌زني‌هاي شنیع و اخبار دروغ، اعلام کردند: به رسالت «عمار‌گونه» خود ادامه خواهند داد! سردبیر سایت «نکات‌پرس» در بخش دیگری از یادداشت خود به «ترس» نیرو‌های حزب‌الله برای پذیرش کفالتش اشاره کرده و نوشته یک اصلاح‌طلب که همیشه او را «فتنه‌گر» می‌دانسته حاضر شده کفالت وی را بر عهده بگیرد! وی در پایان اضافه کرده که حوزه سیاست را «کثیف و ملک شخصی» می‌داند و از این دنیا خداحافظی خواهد کرد.