به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۲۸۹۲۸۲
جلالی:

لیگ امارات می‌تواند سکوی پرتاب بازیکنان ما باشد

لیگ امارات می‌تواند سکوی پرتاب بازیکنان ما باشد
گروه ورزشی: کارشناس فوتبال در مورد باز شدن در‌های لیگ امارات به روی بازیکنان ایرانی و موارد دیگر صحبت کرد.مجید جلالی در خصوص همکاری دوباره فوتبال ایران و امارات به واسطه تغییر نام لیگ فوتبال این کشور اظهار داشت: ارتباط در هر زمینه‌ای پیش برنده است و دنیا روز به روز در حال رفتن به این سمت است که ارتباطات را گسترش دهد و هرگونه خللی در این میان می‌توان گفت زیان به همراه دارد. در مورد انتقال بازیکنان ایرانی به امارات هم سوای مفید یا غیر مفید بودن این انتقال برای فوتبال ما و بازیکنان ما، اینکه چنین فرصتی را در اختیار نداشتیم اتفاق خوبی نبود و من فکر می‌کنم یکی از دلایل تغییر نام لیگ فوتبال این کشور برقراری دوباره ارتباط با فوتبال ایران بود و باید آن را به فال نیک گرفت.
 
وی در مورد ثمره حضور بازیکنان فوتبال ایران در امارات گفت: در این مورد اختلاف نظر وجود دارد و خیلی‌ها حضور در فوتبال امارات را از لحاظ فنی زیان بار می‌دانند و عقیده دارند فقط از لحاظ مالی موقعیت خوبی برای بازیکنان ایجاد می‌کند. اینکه سطح فوتبال امارات پایین است را اصلا قبول ندارم و در گذشته هم دیدیم که خیلی از بازیکنان در امارات موفق بودند و خیلی‌ها هم نتوانستند موفق شوند که دلیلش باید ریشه یابی شود. مثلا بازیکنانی مثل کریمی و مجیدی سال‌ها عملکرد خوبی در لیگ امارات داشتند و از طرفی خیلی‌ها هم از مسیر فوتبال امارات به لیگ‌های معتبر جهانی رسیدند و نمی‌توان از لحاظ فنی به لیگ امارات ایرادی گرفت، خصوصا که در سال‌های اخیر در زمینه سرمایه‌گذاری روی زیرساخت‌ها خیلی خوب عمل کردند.

کارشناس فوتبال در مورد انتقال نوراللهی و صحبت از انتقال قایدی به لیگ امارات عنوان کرد: به هر جهت طبق آن چیزی که در فوتبال امارات دیده می‌شود این است که با مطالعه بازیکن انتخاب می‌کنند و فردی را جذب می‌کنند که به درد سیستم بازی تیم و تفکرات سرمربی بخورد و از همین رو دید منفی به این اتفاق ندارم. اینکه گفته می‌شود بازیکنان به خاطر پول به امارات می‌روند را قبول ندارم.

جلالی در مورد وضعیت سه نماینده ایران در آسیا گفت: شرایط پرسپولیس را خوب می‌بینم و این تیم آماده سازی خوبی در پیش گرفته و نفرات خوبی هم جای جدا شده ها جذب کرده یا می‌شنوم در حال جذب کردن است. به طور خاص می‌خواهم به علیرضا ابراهیمی اشاره کنم که با او کار کردم و می‌دانم چه مدافع فوق العاده و توانمندی است و به نظرم جایگزین مناسبی برای کنعانی زادگان جذب شد و در سایر پست‌ها هم به خوبی تقویت می‌شوند.

وی افزود: اوضاع استقلال دشوارتر است چرا که نفرات مهمی از دست دادند و جایگزین کردن آنها هم کار دشواری است و باید دید در نقل و انتقالات چطور عمل می‌کنند. در این خصوص زمان هم مهم است و این تیم هنوز تمریناتش را شروع نکرده است و نباید هم فراموش کرد که استقلال باید به مصاف الهلال برود که نسبت به حریف پرسپولیس به مراتب حریف سرسخت‌تری است.

کارشناس فوتبال در مورد تراکتور هم توضیح داد: تراکتور مشکلات زیادی دارد که عمده ترینش در حال حاضر بسته بودن پنجره نقل و انتقالات است و تا زمانی که این مشکل رفع نشود هم جذب بازیکن غیرممکن است و هم تمدید با بازیکنان حال حاضر در شرایط بسته بودن پنجره سخت است و امیدوارم مشکلات آنها به زودی حل شود و بتوانند به خوبی مقابل النصر ایستادگی کنند.

وی در پایان در مورد انتخاب عربستان به عنوان میزبان متمرکز مراحل بعدی لیگ قهرمانان آسیا گفت: فوتبال همیشه بهانه خوبی برای پایان دادن به مناقشات بوده و زمانی که ایران و عراق قصد صلح داشتند این اتفاق با یک بازی فوتبال رخ داد و من فکر می‌کنم این موضوع پیامی از سوی AFC بود که مشکلات میزبانی ایران و عربستان از هم قرار است برطرف شود و این اتفاق باید به فال نیک گرفته شود و میزبانی در زمین بی طرف به زیان هر دو طرف بود.
مرجع : ایلنا
برچسب ها: مجید جلالی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها