به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۷
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۰۳ ساعت ۰۸:۱۸
کد مطلب : ۲۹۰۸۳
امیدوارم از تیم ایران تقدیر شود

اظهارات دختر ايراني برتر فوتسال زنان جهان

گروه ورزشي: فرشته کریمی بازیکن تیم ملی فوتسال زنان کشورمان که به عنوان یکی از 10 بازیکن برتر این رشته در جهان معرفی شده است، امیدوار است تا به این بهانه از تیم ملی زنان تقدیر شود.

مهاجم تیم ملی فوتسال زنان کشورمان در گفت وگو با ایرنا افزود: فوتسال یک ورزش تیمی است و اگر امروز در فهرست 10 بازیکن نخست فوتسال زنان قرار گرفته ام نتیجه تلاش من در کنار سایر هم تیمی هایم بوده است. وی با بیان اینکه هدفش بهتر بازی کردن و گرفتن عنوان بهترین جهانی است گفت: البته انتخاب من به عنوان یکی از 10 نفر برتر فوتسال زنان جهان در چهارچوب مسابقات جام جهانی کوچک صورت گرفته است اما قرار است از سال آینده این انتخاب به شکل رسمی و از سوی فیفا انجام شود و امیدوارم بتوانم سال آینده نیز جزو 10 نفر برتر یا بهترین بازیکن جهان باشم.

این بازیکن 25 ساله تیم فوتسال زنان کشورمان که از 16 سالگی پای به عرصه فوتبال و فوتسال گذاشته است، افزود: این موفقیت تنها سهم من و هم تیمی هایم در تیم ملی نشده است، بلکه باشگاه پرسپولیس نیز که من افتخار عضویت در آن را دارم نیز در این موفقیت سهیم است. باشگاه‌هاي ورزشی از جمله باشگاه پرسپولیس و حامیان مالی با حمایت بیشتر از ورزش زنان ضمن ارتقا انگیزه در میان این ورزشکاران فرصت‌هاي بیشتری را برای کسب موفقیت و افتخاری آفرینی در اختیار زنان قرار دهند و مطمئن باشند که این هزینه ها بی‌نتیجه نخواهد ماند.

عضو تیم فوتسال زنان پرسپولیس با بیان اینکه تیم ملی فوتسال زنان در دومین دوره حضورش در مسابقات جام جهانی کوچک توانست دو پله جایگاهش را ارتقا دهد،گفت: ما انتظار زیادی از مسوولان نداریم اما حمایت مدیران و مسوولان ورزشی از ورزش زنان و تقدیر از آنان می تواند انگیزه و خودباوری را در آنان در سطح قابل توجهی ارتقا بخشد. در هرحال من از عملکرد خودم و همبازی هایم در مسابقات جام جهانی راضی هستم و بدون توجه به اینکه فدراسیون و کادر فنی برنامه ای برای آمادگی تیم ملی دارند یا خیر، سعی کرده ام همیشه از نظر بدنی و فنی تمریناتم را پیگیری کنم و در شرایط مطلوبی باشم.

وی ادامه داد: امیدوارم افکار حرفه ای در میان ورزشکاران زن ایجاد شود و زنان ورزشکار هدف هایشان را برای خود مشخص کرده و در راستای تحقق آن تلاش کنند. به گفته کریمی، پخش مسابقات ورزشی زنان حتی از رادیو و بستن قراردادهای بهتر با ورزشکاران زن می تواند انگیزه و انرژی مضاعفی به زنان ورزشکار دهد.

مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۳ ۰۹:۴۹
بيچاره ها بايد با اين لباساي ‹هاي تك› بازي كنن! (200450)
عاشق فوتسال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۳ ۱۲:۴۵
اقا خوش به حالشون که امکانات حضور درتیم ملی و پیشرفت رو دارن..به جون خودم اگه رومنم کسی سرمایه گذاری میکرد وکمکم میکرد الان جزء بهترینا بودم ولی حیف وصد حیف که کسی مارونمیبینه...کاش به شهرستانا هم توجه میکردن واستعدادها رو پیدا میکردن.. (200508)
A R A M I S
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۳ ۱۵:۰۴
کسی تا حالا بازی این خانمها رو دیده آیا؟؟؟؟ تیمهای ملی بانوان ایران در همه رشته ها همه جای دنیا میرن و انصافا باید بهشون تبریک بگیم که با پوشش اسلامی که باعث میشه نتونی 100% کارایی رو داشته باشی بعضا مقامهای خوبی هم کسب میکنن ولی یه سوال اینجا تو ذهن همه مردم هست چرا دیدن خانمهای ورزشکار برای مردم خودمون حرامه ولی واسه جاهای دیگه که این خانمها میرن حلاله؟؟؟ (200555)