به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب : ۳۰۲۶۵۳
صدری اعلام کرد:

حمایت عزیزی خادم از پیشنهاد جدید پرسپولیس

گروه ورزشی: مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس صبح امروز در نشستی با حضور رییس فدراسیون فوتبال شرکت کرد.
حمایت عزیزی خادم از پیشنهاد جدید پرسپولیس
در هفته‌های اخیر و پس از امضای قرارداد استقلال با اسپانسر 500 میلیاردی، موضوع تبلیغات محیطی به مسئله‌ای مهم و فراگیر در بین اهالی فوتبال تبدیل شده و حالا باشگاه پرسپولیس نیز پای به این ماجرا گذاشته است.
شب گذشته صدری در برنامه گفتگوی ویژه خبری به این ماجرا پرداخت و برای گرفتن تبلیغات محیطی اعلام آمادگی کرد و حالا امروز خبر آمده که در دیدار با شهاب الدین عزیزی خادم پیشنهاد رسمی اش را ارائه کرده است.
سرپرست پرسپولیس گفت: آقای عزیزی خادم خیلی مصر است که این اتفاق بیافتد و از پیشنهاد باشگاه پرسپولیس حمایت کرد و  گفت که در فرصتی مناسب این موضوع را در جلسه با مدیران عامل باشگاه‌ها مطرح و بهترین راهکار را برای آن در نظر خواهند گرفت و در صورت نتایج لازم، اجرایی خواهد شد.
صدری گفت: عزیزی خادم تاکید کرد که هدف فدراسیون و سازمان لیگ، کمک و حمایت از باشگاه‌های کشور است و امیدواریم با همکاری و حمایت همه جانبه و بهره‌گیری از داشته‌های موجود بتوانیم به فوتبال باشگاهی و تیم‌های ملی کمک کنیم.
در نهایت باید دید سرنوشت تبلیغات محیطی در فوتبال ایران به کجا خواهد رسید و چه شرکتی این تبلیغات را برعهده خواهد گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها