به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۲۳:۵۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ساعت ۲۲:۵۸
کد مطلب : ۳۰۷۳۵

مدارس اصفهان، قزوين و خراسان هم تعطیل

گروه جامعه: مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مدارس مقطع ابتدایی و راهنمایی در شهرستان اصفهان فردا به سبب سرمای هوا و بارش برف تعطیل است.
مدارس اصفهان، قزوين و خراسان هم تعطیل
سید مجید عاملیان اظهار داشت: بارش برف در شهرستان اصفهان، سرمای هوا و لغزندگی جاده ها سبب شد تا مدارس دو مقطع دبستان و راهنمایی در تمامی مناطق شهرستان اصفهان تعطیل شود. وی ادامه داد: همچنین در شهرستان های برخوار، شاهین شهر، خمینی شهر، مبارکه، فلاورجان، مهردشت، گلپایگان و پیربکران در مقاطع راهنمایی و دبستان فردا تعطیل است.

عاملیان همچنین بیان داشت: تمامی مقاطع اعم از دبستان، راهنمایی و دبیرستان نیز در شهرستان های شهرضا، سمیرم و دهاقان نیز فردا تعطیل است. مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: البته این امکان وجود دارد تا ساعات پایانی شب نیز با توجه به اعلاکم مراکز مدارس دیگر نقاط نیز تعطیل شوند.

تعطیلی مدارس خراسان رضوی

مسئول مرکز اطلاع رسانی و رئیس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی هم از تعطیلی مدارس این استان برای سومین روز پیاپی خبر داد. حسن موذنی اظهار کرد: با توجه به بارش برف،برودت هوا و لغزندگی سطح معابر،مدارس درنوبت صبح سه شنبه ،15 بهمن ماه جاری تعطیل شدند. مسئول مرکز اطلاع رسانی و رئیس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد: تمام مقاطع درگز و نوخندان و مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهرستانهای سبزوار، ششتمد، داورزن نیز تعطیل هستند. وی اظهار کرد: مدارس ابتدایی نواحی مشهد و تبادکان، گلبهار، فریمان، قوچان، سرخس، طرقبه و شاندیز، چناران،خوشاب و جغتای نیز در نوبت صبح سه شنبه تعطیل شدند.

تعطیلی مدارس قزوین به دلیل برف و سرمای شدید

از سوي ديگر، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اعلام کرد: به دلیل بارش برف و سرمای شدید مدارس همه مقاطع تحصیلی فردا سه شنبه در شیفت صبح در استان تعطیل است. در پی بارش برف که از صبح امروز در مناطق مختلف استان ادامه دارد مدارس استان قزوین در شیفت صبح تعطیل اعلام شد. به گفته سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان به دلیل سرمای شدید هوا و لغزنده بودن معابر کلیه مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در شیفت صبح روز سه شنبه(فردا) تعطیل است.

قاسمی بیان کرد: در صورت تداوم سرما و بارش برف برای مدارس شیفت بعدازظهر تصمیم گیری خواهیم کرد ولی در حال حاضر فقط مدارس در شیفت صبح تعطیل می شود. سرهنگ حسینی فرمانده پلیس راه استان قزوین هم اظهار داشت: بارش برف در مناطق مختلف استان همچنان ادامه دارد و عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان بویژه در جاده قزوین به رشت و قزوین به زنجان و گردنه آوج با زنجیر چرخ امکان پذیر است.