به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۱۹ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : ۳۰۹۹۵۹

سطح مسابقات لیگ کشتی بسیار بالا است

سطح مسابقات لیگ کشتی بسیار بالا است
گروه ورزشی: عبدالله فتوحی دبیر سازمان لیگ کشتی درباره برگزاری مسابقات نهایی این رشته توضیحاتی را بیان کرد.عبدالله فتوحی دبیر سازمان لیگ کشتی  در ارتباط با برگزاری مسابقات دور نهایی کشتی آزاد و فرنگی اظهار کرد: سطح مسابقات بسیار بالا است و نتیجه‌هایی که رقم می‌خورد به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست همان گونه که شاهد بودیم یکی از قهرمان‌های جهان نتوانست پیروز شود و به دور بعد صعود کند.

فتوحی درباره رقم قرارداد‌های کشتی گیر‌های کشورمان اظهار کرد: کشتی گیر‌ها شبانه روز زحمت می‌کشند و با توجه به این موضوع که کشتی ورزش اول کشورمان است هیچ حمایت حرفه‌ای از این رشته نمی‌شود. باید از کشتی گیر‌ها نیز حمایت شود تا در آینده و بعد از زمان قهرمانی خود بتوانند زندگی خود را پشت سر بگذارند. احساس می‌کنم باید حمایت‌های بشتری از قهرمانان کشتی ما شود چرا که کشتی ورزش ملی ما است.

دبیر سازمان لیگ درباره قرارداد‌های میلیاردی بعضی از ملی پوشان کشتی کشورمان گفت: بعید می‌دانم چنین مبلغی باشد و دریافتی کشتی گیر‌های ما بسیار پایین‌تر از رقم‌هایی است که مطرح می‌شود.فتوحی در انتها درباره حضور کشتی گیر‌های خارجی در لیگ برتر گفت: در این مسابقات ۶ کشتی گیر خارجی از ۳ تیم حاضر هستند و مبلغ دریافتی آن‌ها نیز بستگی به برد و باخت‌هایی دارد که در این بازی‌ها به دست می‌آورند.
برچسب ها: کشتی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها