به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۱:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ ساعت ۰۰:۰۲
کد مطلب : ۳۱۳۴۸۲

ستاره سابق رئال مادرید ماهیگیر شد!

گروه ورزشی: فابیو کوئنترائو، مدافع پرتغالی سابق رئال، این روزها به شغل آبا اجدادی‌اش، ماهیگیری، مشغول است.
ستاره سابق رئال مادرید ماهیگیر شد!
 فابیو کوئنترائو زمانی مدافع چپ ثابت رئال و تیم ملی پرتغال بود ولی حالا در 33 سالگی فوتبال را کنار گذاشته است. کوئنترائو دو سرگرمی و علاقه ویژه در زندگی اش داشت. اولی فوتبال که توانست در آن به بالاترین رویای خود یعنی پوشیدن پیراهن رئال برسد و برای تیم ملی پرتغال و باشگاه های مطرح کشورش یعنی بنفیکا و اسپورتینگ هم بازی کرد و دیگری هم ماهیگیری که شغل پدری او بود.
 


کوئنترائو سال 2011 از بنفیکا به رئال پیوست و با این تیم سال 2014 فاتح لیگ قهرمانان شد. او قراردادی شش ساله داشت ولی سپس به صورت قرضی برای موناکو و اسپورتینگ هم بازی کرد و در سال های پایانی فوتبالش عضو ریوآوره بود.
کوئنترائو که متولد شهری در 30 کیلومتری شمال بندر پورتو است، این روزها صاحب چندین کشتی ماهیگیری است و به شغل پدری خود برگشته است. او اولین کشتی خود را زمانی که در رئال بود خریداری کرد و حالا بر تعداد این کشتی ها افزوده شده است.
 

 
ورود به تجارت ماهیگیری طبق آنچه خود کوئنترائو تعریف می کند، رویایش پس از بازنشستگی از فوتبال بود و این روزها از زندگی روی دریا لذت می برد:« خیلی ها ماهیگیری را شغل خجالت آوری می دانند ولی برای من اینطور نیست. دریا برایم همیشه حس دیگری داشته و از کودکی با پدرم صبح های زود برای ماهیگیری به دل دریا می زدیم. همیشه دوست داشتم روزی دوباره به ماهیگیری مشغول شوم و حالا در حال انجام کاری هستم که از آن لذت می برم.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها