به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ ساعت ۲۳:۰۴
کد مطلب : ۳۱۹۳۱۲

نیمار تمرین کرد؛ آماده‌باش ستاره برزیلی به رئال

گروه ورزشی: نیمار توانست بخش اول تمرین دیروز پی‌اس‌جی را بدون مشکل به اتمام برساند.
نیمار تمرین کرد؛ آماده‌باش ستاره برزیلی به رئال
 12 روز دیگر، پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید در اولین بازی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در پارک دو پرنس به مصاف هم می‌روند و هدف نیمار این است که با پشت سر گذاشتن مصدومیت مچ پا، بتواند لیونل مسی و کیلیان امباپه را در خط حمله تیمش همراهی کند.
 

  
در ابتدا و وقتی نیمار در تاریخ 28 نوامبر در دیدار مقابل سنت‌ اتین مصدوم شد، اخبار حاکی از دوری 6 الی هشت هفته‌ای این بازیکن از میادین بود. البته هفته گذشته این مهلت دو ماهه به اتمام رسید و خبری از نیمار حتی در تمرینات گروهی پاری‌سن‌ژرمن نبود.
 نیمار در روزهای اخیر دویدن و تمرینات سبک خود را آغاز کرده بود و طبق ادعای اکیپ توانست بخش اول تمرین دیروز پی‌اس‌جی را نیز بدون مشکل پشت سر بگذارد.
 

 
او زیر نظر بدنساز خود ابتدا تمرینات فیزیکی انجام داد و سپس به جمع هم‌تیمی‌هایش اضافه شد. این نشریه معتبر ادعا کرده است که اگر مصدومیت برنگردد، نیمار در فهرست پی‌اس‌جی برای بازی با رئال حضور خواهد داشت و سپس مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تیم تصمیم خواهد گرفت که به او از ابتدا میدان بدهد یا کار را از روی نیمکت شروع کند.
نیمار در بازی یک‌شنبه برابر لیل و جمعه هفته بعد برابر رن غایب خواهد بود و کادر فنی قصد ریسک کردن روی او را ندارد تا بدون مشکل به بازی با رئال برسد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها