به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۹:۳۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ ساعت ۰۳:۵۵
کد مطلب : ۳۲۰۵۶۲

در شب حضور سامان؛ برنتفورد مغلوب سیتی شد

گروه ورزشی: برنتفورد در حضور 62 دقیقه ملی‌پوش ایرانی‌اش مقابل سیتی با نتیجه 2-0 شکست خورد.
در شب حضور سامان؛ برنتفورد مغلوب سیتی شد
تیم منچسترسیتی بعد از دوازده پیروزی متوالی در لیگ جزیره، هفته گذشته مقابل ساوتهمپتون به تساوی یک بر یک رسید تا نوار بردهای متوالی‌اش سرانجام قطع شود. شاگردان گواردیولا در حالی پای به بیست‌و‌چهارم گذاشتند که به‌عنوان صدرنشین جدول، با تیم دوم (چلسی) 9 امتیاز اختلاف داشتند و به دنبال حفظ این فاصله امتیازی مطمئن بودند.
حریف امشب منچسترسیتی، تیمی از مرز یک‌سوم میانی و پایینی جدول رده بندی بود؛ برنتفورد از 23 بازی 23 امتیاز کسب کرده و با رتبه چهاردهم پای به هفته بیست‌و‌چهارم گذاشت؛ جایی‌که باید در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر مقابل آبی‌های این شهر قرار می‌گرفت.
 

 
سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی تیم برنتفورد که در فصل جاری دو بار در ترکیب اصلی قرار گرفته و 10 بار هم به‌عنوان یار جانشین به میدان رفته، امشب یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیمش بود و فرصتی ویژه داشت تا توانایی‌های خود را به اثبات برساند. او 62 دقیقه برای تیمش بازی کرد و در حالی‌که تیمش همچنان با یک گل از حریف عقب بود تعویض شد.
سیتی برتری خود را خیلی زود به حریف دیکته کرد اما تا آخرین دقایق نیمه اول موفق به باز شدن دروازه برنتفورد نشد تا اینکه رحیم استرلینگ در فاصله پنج دقیقه مانده به پایان کار، یک ضربه پنالتی برای تیمش به ارمغان آورد؛ ریاض محرز، مهاجم آماده این روزهای منچستر سیتی در دقیقه 40 پشت توپ ایستاد و با گل کردن آن تیمش را برنده راهی رختکن کرد.
 

 

 
 البته برنتفورد یک موقعیت بسیار عالی در دقایق پایانی داشت و سیتی خوش شانس بود که دروازه‌اش باز نشد.
میزبان نیمه دوم را هم تهاجمی شروع کرد و شوت از راه دور خطرناک کانسلو اولین موقعیت جدی این تیم بود که با اختلافی اندک از کنار دروازه راهی اوت شد. او تنها چند دقیقه بعد با نفوذی زیبا و دریبل چند بازیکن مقابل خود وارد محوطه جریمه شد ولی ضربه‌اش را دروازه‌بان به‌خوبی مهار کرد. روی اشتباه عجیب دروازه‌بان برنتفورد، استرلینگ در موقعیت تک به تک قرار گرفت ولی ضربه او از دقت کافی برخوردار نبود؛ دی بروین چند قدم آن طرف‌تر با یک جایگیری خوب ریباند این توپ را به گل دوم سیتی تبدیل کرد تا خیال تیمش را از بابت پیروزی راحت کند.
 

سیتیزن‌ها بعد از گل دوم بازهم حملات خود را ادامه دادند و اگر درخشش دروازه‌بان حریف نبود می‌توانستند خیلی زود به گل‌های سوم و چهارم هم برسند؛ کانسلو در متن اکثر این حرکات حضور داشت و اگر کمی شانس با او یار بود نامش در بین گلزنان بازی دیده می‌شود.
سیتی با کسب این پیروزی موفق شد شمار امتیازات خود را به عدد 60 امتیاز برساند. این تیم با دو بازی بیشتر نسبت به چلسی، 12 امتیاز از این تیم بیشتر دارد. برنتفورد هم با متحمل شدن این شکست فرصت صعود چند پله‌ای در جدول رده بندی را از دست داد تا هم‌چنان در کمربند میانی لیگ دیده شود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها