به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۲۴ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۳۲۱۰۲۳

نارضایتی آنچلوتی از تساوی برابر ویارئال

گروه ورزشی: سرمربی رئال مادرید از تساوی برابر ویارئال راضی نیست. او به ستایش از گرت بیل پرداخت.
نارضایتی آنچلوتی از تساوی برابر ویارئال
به نقل از مارکا، رئال مادرید در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لالیگا به مصاف ویارئال رفت که این بازی برنده نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
با این تساوی اختلاف رئال صدرنشین با تیم دوم به چهار امتیاز کاهش پیدا کرد.
آنچلوتی بعد از بازی گفت: در نیمه اول در نبردهای تن به تن خوب نبودیم و بازیکنان جنگندگی همیشگی را در میدان نداشتند اما در نیمه دوم شرایط متفاوت شد و بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم.
او درباره نمایش گرت بیل گفت: بیل مدت‌ها بود که بازی نکرده بود اما بازگشت خوبی داشت و براین باور هستم که شایسته زدن گل بود. بیل دستورات تاکتیکی من را به خوبی در میدان اجرا کرد و نشان داد که در وضعیت خوبی به سر می برد.
آنچلوتی درباره این سوال که آیا بنزما به بازی حساس برابر پاری سن ژرمن خواهد رسید، گفت: هنوز چیزی مشخص نیست و باید دو روز دیگر صبر کرد. ما هم منتظر هستیم.
سرمربی رئال مادرید در پایان گفت: متاسفانه در بازی های اخیر بد شانس بوده ایم و در زدن گل خود عمل نکرده‌ایم. ما فرصت های خوبی را روی دروازه حریفان خلق می‌کنیم اما در زدن ضربات آخردقت لازم را نداشته‌ایم. در این بازی می‌توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم اما متاسفانه نشد. از این نتیجه راضی نیستم و براین باور هستم که تیم می توانست به پیروزی دست پیدا کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها