به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۳
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۲۵ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب : ۳۲۱۹۱

کمک به فقرا بدون مرگ بر آمریکا ريا است!

گروه سياسي: مشاور نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها می‌گوید کسانی که صندوق صدقات درست کرده و به فقرا کمک می‌کنند٬ اما علیه آمریکا شعار نمی‌دهند یا جاهلند یا مکار!
کمک به فقرا بدون مرگ بر آمریکا ريا است!
عليرضا پناهيان در مراسم ختم آيت‌الله سيد محمدباقر موحد ابطحي كه در مسجد دانشگاه امام صادق (ع) با حضور آيت‌الله مهدوي كني برگزار شد اظهار داشت: متأسفانه با رحلت ايشان ثلمه‌اي به اسلام وارد شد كه جايگزين ندارد. اين روحاني حامي گروه پايداري، تصريح كرد: اما بيشتر از تأسف براي رحلت آيت‌الله ابطحي از جانب ما خاكيان، ناشناخته بودن ايشان است و انشاءالله رحلت اين عالم بزرگوار عاملي شود تا شناخته شوند.

وي ادامه داد: 30 سال پيش آيت‌الله ابطحي طرحي را خدمت آيت‌الله مهدوي كني ارائه كردند كه از حرم حضرت معصومه (س) تا جمكران بايد اين طرح درست شود كه به آيت‌الله مهدوي كني منتقل شد و الان بعد از 30 سال افتتاح شده است؛ ايشان در رؤياي صادقه ديده بودند كه اين مسير راهي مستقيم و نوراني است و از اين رو اين طرح را ارائه دادند. پناهيان با تأكيد بر اينكه آيت‌الله ابطحي درك بالايي از مسائل فرهنگي داشتند يادآور شد: طرح‌هاي ايشان همچون مشهد اردهال مربوط به گذشته نيست و در آينده مشهورتر خواهند شد.

مشاور نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: بايد ديد كسي كه دست فقيرها را مي‌گيرد آيا عليه فقيرسازان جهاني يعني استكبار جهاني فرياد مي‌زند يا خير؛ اگر عليه آنها حرفي نزد و فقط صندوق صدقات درست كرد و به فقرا پول داد بايد گفت يا جهالت در كار است و يا مكر. وي ادامه داد: مگر فقرا را دوست نداريد پس يك مرگ بر آمريكا هم بگوييد چرا كه آنها فقير درست مي‌كنند و ريشه فساد در عالم هستند.