به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۱:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب : ۳۲۲۱۲۶

گزینه رئال در نوکمپ با قلب‌های آبی‌اناری

گروه ورزشی: اِندریک پدیده 15 ساله برزیلی که مورد علاقه رئال قرار دارد، پنجشنبه شب در نوکمپ بازی بارسا و ناپولی را از نزدیک تماشا کرد.
گزینه رئال در نوکمپ با قلب‌های آبی‌اناری
اِندریک نام جدیدترین پدیده فوتبال برزیل است که نگاه بزرگان اروپا را به سمت خود جلب کرده است.
اِندریک در مسابقاتی در رده جوانان در سائوپائولو می درخشد و خیلی ها آینده بزرگی را برایش متصور هستند. این پدیده 15 ساله را می توان ستاره آینده دار پالمیراس و فوتبال برزیل دانست. اِندریک چهار گل به ثمر رسانده و سرعت بی نظیری دارد و خیلی ها او را با وینیسیوس جونیور ستاره رئال مقایسه می کنند. جالب اینکه مدیر برنامه های اِندریک نیز همان مدیر برنامه های وینیسیوس است. درخشش او به اندازه ای بود که برخی در برزیل می گویند، از زمان نیمار بازیکنی در این سطح را در مسابقات کوپینیا ندیده ایم.
 

 
تصاویری از او با پیراهن رئال منتشر شده بود و حتی خبرنگار مارکا اخیرا با او در برزیل مصاحبه ای اختصاصی انجام داد. اِندریک از علاقه اش به رئال سخن گفت و اینکه دوست دارد روزی برای این باشگاه بازی کند.
 

 
او هفته گذشته همراه خانواده اش وارد اسپانیا شد و پس از یکی دو روز اقامت در مادرید، به پاریس رفت و دیدار پی اس جی-رئال را از نزدیک تماشا کرد. اندریک پس از بازگشت از پاریس راهی بارسلونا شد و چند روز گذشته را در این شهر حضور داشت.
 
پدیده برزیلی از این فرصت استفاده کرد و ضمن تماشای دیدار بارسا و ناپولی از یک هشتم نهایی لیگ اروپا، با دنی آلوز ستاره برزیلی بارسا هم دیدار کرد. او تصویری از خود با دنی آلوز و نیز ورزشگاه نوکمپ را در استوری اینستاگرامش منتشر کرد و نکته جالب، گذاشتن قلب های آبی اناری بود تا مشخص شود که به زودی باید رقابتی سخت را بین رئال و بارسا برای جذب او شاهد باشیم.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها