به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۳۲۴۳۶۸
پیروزی در دربی ریاض، عادت قهرمان آسیا

الهلال، باز هم رقیب سنتی را به صلابه کشید

گروه ورزشی: تیم فوتبال الهلال در دربی بزرگ شهر ریاض باز هم موفق شد از سد النصر عبور کرده و یک پیروزی شیرین را رقم بزند.
الهلال، باز هم رقیب سنتی را به صلابه کشید
در دیداری از هفته بیست و سوم لیگ حرفه ای عربستان، شب گذشته دو تیم الهلال و النصر برای دومین بار طی 10 روز گذشته به مصاف هم رفتند. پس از پیروزی دو بر یک الهلال در دیداری از مرحله یک چهارم جام حذفی با نتیجه دو بر یک، دو تیم دوباره و در استادیوم مرسول پارک ورزشگاه خانگی النصر به مصاف هم رفتند.
دو تیم که رقابت سنگین و قدیمی با یکدیگر دارند، طی ماه های گذشته بارها در رقابت های مختلف به مصاف هم رفته بودند. پس از دو شکست تلخ در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی، النصر به دنبال انتقام در این بازی خانگی بود اما یکی از سنگین ترین شکست های خود در تاریخ دربی ریاض را متحمل شد.
در این بازی، الهلال در همان نیمه نخست کار رقیب سنتی را یکسره کرد. پاس گوستاوو کوئلار در دقیقه 16 و در گوشه محوطه جریمه به متئوس پریرا ستاره برزیلی الهلال رسید و این بازیکن با یک ضربه فنی و دقیق، توپ را به گوشه دروازه النصر چسباند و گل نخست بازی را به ثمر رساند.
در دقیقه 34 این سالم الدوسری بود که اختلاف را به عدد 2 رساند. روی یک حرکت تیمی، اودیون ایگالو از درون محوطه جریمه، با یک پاس به خارج از محوطه 18 قدم توپ را برای سالم الدوسری کاشت و این بازیکن با شوت محکم و تک ضرب، توپ را به تور دروازه النصر چسباند و اختلاف را بیشتر کرد.
پس از درگیری های لفظی و کری های میان اندرسون تالیسکا بازیکن برزیلی النصر با سالم الدوسری و تقلید شادی پس از گل ستاره الهلال، این بازیکن با انگیزه بالایی برابر رقیب دیرینه ظاهر شد و در دومین دقیقه از وقت های تلف شده نیمه نخست، تیر خلاص را بر پیکر النصر وارد کرد.
روی یک رفت و برگشت، مدافعین النصر سانتر ارسالی را دفع کردند اما سالم الدوسری از پشت محوطه جریمه بدون مکث و با شلیکی مهیب، توپ را به گوشه دروازه ولید عبدالله فرستاد و گل سوم را به ثمر رساند. الدوسری پس از این گل، به سمت هواداران خودی رفت و شادی پس از گل معروفش که شبیه سازی حرکت گردباد است را همراه با هواداران این تیم به اجرا گذاشت.
در نیمه دوم نیز رامیرو فونس موری مدافع سابق ویارئال و فعلی النصر برخورد شدیدی با موسی مارگا داشت که پس از بازبینی صحنه توسط کمک داور ویدیویی، با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد. در نهایت این اودیون ایگالو بود که در دقیقه 75 قدر پاس طلایی متئوس پریرا را دانست و با یک شوت به گوشه دروازه گل چهارم را به ثمر رساند تا الهلال یک پیروزی پرگل و یک طرفه را جشن بگیرد.
الهلال با این نتیجه باورنکردنی، 40 امتیازی شد و در رتبه چهارم جدول رده بندی باقی ماند. آنها 3 بازی کمتر نسبت به النصر 44 امتیازی که در رتبه دوم قرار دارد، انجام داده اند. الشباب 43 امتیازی و رده سومی نیز 2 بازی بیشتر نسبت به الهلال انجام داده است. این در حالی است که الاتحاد با 54 امتیاز صدرنشین لیگ عربستان است. آنها با 2 بازی بیشتر نسبت به الهلال، با قهرمان آسیا 14 امتیاز فاصله دارند و تقریبا می توان گفت باید قهرمانی امسال را به نام این تیم قدیمی و ریشه دار نوشت.
برچسب ها: الهلال عربستان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها