به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۲:۴۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۳۲۵۸۸۶

روزنامه جنجالی، کاترین شکدم را تبرئه کرد!

روزنامه جنجالی، کاترین شکدم را تبرئه کرد!
گروه سیاسی: روزنامه کیهان در یادداشتی با اشاره به موضوع بحث‌برانگیز کاترین شکدم، از وی دفاع کرد و او را بی‌گناه دانست!
در بخشی از یادداشت این روزنامه آمده:
* با چه سندی، کاترین شکدم را جاسوس تلقی کرده اند؟ به صرف «گفته می‌شود»؟!
* سالانه هزاران خبرنگار یا فعال سیاسی غربی به کشور می‌آیند، از شخصیت‌ها مصاحبه و گفت‌وگو می‌گیرند یا با رسانه‌های ایرانی گفت‌وگو می‌کنند و این گفت‌وگوها منتشر می‌شود. اینکه یک تبعه خارجی به ایران بیاید، گفت‌وگو بگیرد و یا برخی مواضع کشورمان را تایید کند، چه ایرادی دارد؟ یا حتی اگر بعدا زیر حرفش بزند و نظر خود را تغییر دهد یا مثلا بگوید من مسلمان نشده بودم. الزاما از آن می‌شود که فرد جاسوسی کرده یا موفق شده جاسوسی کند؟!
* ثالثا دو معیار برای تشخیص جاسوس وجود دارد؛ یکی اعلام رسمی دستگاه‌های امنیتی، دوم انتشار محتوای جاسوسی توسط جاسوس یا سرویس جاسوسی متبوع او. درباره کاترین شکدم چنین ادعایی چه از سوی مراجع امنیتی کشورمان یا سرویس‌های جاسوسی متخاصم مطرح شده است؟!
* روشن است که معیار جاسوس بودن یا نبودن یک فرد، شبکه بی‌بی‌سی نیست اما در مورد کاترین شکدم، نه دوست و نه دشمن سندی برای جاسوسی او ارائه نکرده‌اند و خود او در بی‌بی‌سی این ادعا را رد کرده است.
برچسب ها: کاترین شکدم
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۰/۱۲/۲۱ ۰۹:۰۴
جالب است که از نظر کیهان هر خارجی که به ایران می آید یا جاسوس است یا همجنس باز (آن هم نه همجنس گرا)؛ جز سرکار علیه کاترین خانم اشکدم که جاسوس نیست و مرحوم میشل فوکو که به دعوت اصولگرایان همراه با دوست پسر خود به ایران آمد و همجنس باز نبود. (384682)
۱۴۰۰/۱۲/۲۱ ۰۹:۰۴
جالب است که از نظر کیهان هر خارجی که به ایران می آید یا جاسوس است یا همجنس باز (آن هم نه همجنس گرا)؛ جز سرکار علیه کاترین خانم اشکدم که جاسوس نیست و مرحوم میشل فوکو که به دعوت اصولگرایان همراه با دوست پسر خود به ایران آمد و همجنس باز نبود. (384683)
۱۴۰۰/۱۲/۲۱ ۱۰:۴۹
هر از گاهي كيهان بدون دليل و مدرك ، افرادي را (حتي بصورت گروهي) متهم به جاسوسي مي كند و پشت بندش هم يك دستگاه نظامي با مجوز يا بدون مجوز آنها را دستگير مي كند و تازه ........... آيا آن موقع كيهان سندي را در اختيار داشته است . جالب تر اينكه مرجع امنيتي اصلي كشور هم مراتب را تاييد نمي كند . (384691)
۱۴۰۰/۱۲/۲۱ ۱۳:۳۸
.. مگه مردم به نظرات تو توجهی میکنن (384705)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها