به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : ۳۲۶۷۰۳

ماموریت مهم ژاوی، خیز بارسلونا برای دو سوپرکاپ

گروه ورزشی: مهمترین چالش های پیش روی ژاوی با بارسلونا رسیدن به رتبه دوم لالیگا و قهرمانی لیگ اروپاست.
ماموریت مهم ژاوی، خیز بارسلونا برای دو سوپرکاپ
 تا چهار ماه پیش شرایط بارسا با رونالد کومان به گونه ای بود که تصور نمی شد حتی بتواند سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد ولی با ورود ژاوی، رفته رفته اوضاع برای بارسا بهبود پیدا کرد و با چهار خرید زمستانی بارسا توانسته به رتبه سوم لالیگا هم برسد.


 
پس از 4 برد متوالی در لالیگا فاصله بارسا با سویا(تیم دوم جدول) به 5 امتیاز کاهش یافته و باید توجه داشت که بارسا یک بازی هم کمتر انجام داده است. 24 آوریل در نوکمپ و برابر رایو، بارسا بازی عقب افتاده خود را انجام خواهد داد؛ ضمن اینکه مصاف با سویا نیز سه هفته بعد در نوکمپ خواهد بود. 
هرچند شانس بارسا برای قهرمانی لالیگا بسیار اندک است ولی کاملا می توان حضور این تیم در رده دوم را متصور بود و این به معنای قطعی شدن سهمیه سوپرکاپ اسپانیا برای زمستان 2023 است. تورنمنتی که در عربستان برگزار خواهد شد و شش تا هفت میلیون یورو برای بارسا سود خواهد داشت.


 
بارسا همچنین در لیگ اروپا نیز باید بازی برگشت خود برابر گالاتاسرای را پنجشنبه پیش رو برگزار کند. بازی رفت بدون گل مساوی شده و بارسا در صورت پیروزی به یک چهارم نهایی خواهد رفت. قهرمانی در لیگ اروپا حضور این تیم در سوپرکاپ اروپا را نیز قطعی می کند. دیداری که برابر قهرمان چمپیونزلیگ و در آگوست 2022 به میزبانی ورزشگاه المپیک هلسینکی فنلاند برگزار خواهد شد.
باید دید ژاوی می تواند دو سهمیه سوپرکاپ را برای بارسا قطعی کند یا خیر.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها