به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۳:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب : ۳۲۸۵۰۷

عکس عجیب دژاگه در کنار دو کاپیتان نساجی!

گروه ورزشی: اشکان دژاگه این روزها در تهران حضور دارد و به درمان پای مصدومش می پردازد.
عکس عجیب دژاگه در کنار دو کاپیتان نساجی!
 کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران که مدت زیادی دور از میادین است، هر از گاهی شایعاتی درباره بازگشتش به فوتبال ایران به گوش می رسد اما تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده است.
دژاگه بعد از جدایی از تراکتور به لیگ قطر و تیم الشحانیه رفت اما دوران زیادی در این تیم حضور نداشت و اگرچه خبر رسمی فسخ قراردادش منتشر نشد اما برای تیم قطری نیز بازی های زیادی انجام نداد.
حالا با پایان رقابت های لیگ ستارگان قطر قبل از نوروز 1401 اشکان دژاگه چند روزی است به تهران سفر کرده است. دژاگه این روزها در پایتخت مشغول درمان پای مصدومش زیر نظر دکتر صادقی است.
این در شرایطی است که عکسی از دژاگه در کنار مسعود شجاعی و حامد شیری دو بازیکن باتجربه نساجی منتشر شده و ابهام هایی را ایجاد کرده است. دژاگه که در گذشته در تراکتور سابقه همکاری با ساکت الهامی را دارد، هم اکنون نیز رابطه اش با این مربی خوب است و شایعاتی درباره احتمال بازگشتش مطرح شده است. 
البته دژاگه در زمان نقل و انتقالات قراردادش را با تیم قطری فسخ نکرده و نمی تواند به عنوان بازیکن آزاد به تیمی در ایران تا پایان فصل ملحق شود.
با این حال چیزی که مشخص است، دژاگه این روزها در کلینیک آرس در کنار دو کاپیتان کنونی نساجی مازندران کارهای درمانی انجام می دهد تا حضور احتمالی اش در فوتبال ایران از ابتدای فصل آینده بار دیگر قوت بگیرد.
برچسب ها: اشکان دژاگه
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها