به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب : ۳۲۹۵۰۵

خیبر خرم آباد – شمس آذر قزوین؛ فرصت آخر

گروه ورزشی: هفته بیست و چهارم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور امشب با برگزاری دو دیدار پیگیری می شود که در خرم آباد خیبر میزبان شمس آذر قزوین خواهد بود.
خیبر خرم آباد – شمس آذر قزوین؛ فرصت آخر
خیبر که بعد از محسن عاشوری و عبدالله ویسی تصمیم گرفته در بازی های پایانی با هدایت فراز کمالوند با حریفان رقابت کند در حال حاضر با 8 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در رده چهارم جدول قرار داردو برای جبران این اختلاف در فاصله 11 هفته مانده به پایان بازی ها هم باید در بازی های داخل خانه به 3 امتیاز دست یابد و هم در بازی های خارج از خانه. به واقع هر بازی می تواند فرصت آخر برای تیم خیبر خرم آباد باشد و از دست دادن 3 امتیاز ممکن است به قیمت عدم صعود این  تیم به لیگ برتر تمام شود.
در بازی امشب شمس آذر قزوین در شرایطی وارد زمین می شود که نه داعیه صعود دارد و نه خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس می کند اما بدون شک بی تفاوت بازی نخواهد کرد و حتی ممکن است بهترین بازی خود را به نمایش بگذارد چرا که خیبر خرم آباد تیم مدعی صعود به حساب می آید و نمایش خوب در این بازی نگاه ها را متوجه شمس آذر خواهد کرد.
حضور در رده چهارم جدول هم می تواند کارنامه قابل دفاعی برای تیم خیبر باشد چرا که حضور در این جایگاه بدین معنی است که خیبر جز مدعیان صعود به حساب می آید و از آنجایی که فوتبال ادامه دارد در صورتی که خیبر این فصل به لیگ برتر صعود نکند می تواند در فصل بعدی برای صعود به لیگ برتر برنامه ریزی کند با این تفاوت که در فصل بعدی تیم باتجربه تریخ واهد بودو  برخی از اشتباهات که مانع از صعود تیم به لیگ برتر در فصول اخیر شده است تکرار نخواهد کرد.
دیدار خیبر خرم آباد – شمس آذر قزوین بعد از مراسم افطار ساعت 20:15 در استادیوم تختی خرم آباد برگزار می شود.
برچسب ها: لیگ یک فوتبال
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها