به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۸:۴۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۰ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب : ۳۳۴۲۴۹

«دنیای رنگی»؛ دنیایی با ۵۰ اثر نقاشی

«دنیای رنگی»؛ دنیایی با ۵۰ اثر نقاشی
گروه فرهنگی: نمایشگاه «دنیای رنگی» با شرکت ۳۶ نقاشی از هنرجویان زهرا مشایخی در نگارخانه اندیشه برگزار می‌شود.به گزارش ایسنا، «دنیای رنگی» عنوان نمایشگاه نقاشی جدیدی است که در نگارخانه اندیشه و به همت این مرکز برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه که با شرکت ۳۶ نقاشی از هنرجویان زهرا مشایخی برگزار می‌شود، ۵۰ اثر نقاشی که با تکنیک گواش و آبرنگ و سبک رئال کودک کشیده شده است در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.مراسم افتتاحیه نمایشگاه «دنیای رنگی» روز پنج‌شنبه - ۸ اردیبهشت ماه با حضور هنرجویان و اساتید رشته نقاشی در نگارخانه اندیشه برگزار شد و تا ۱۱ اردیبهشت در این مکان برقرار است. علاقه‌مندان برای بازدید می‌توانند در طول هفته از ساعت ۹ الی ۱۶ به نگارخانه اندیشه واقع در فرهنگسرای اندیشه مراجعه کنند. مراسم اختتامیه نیز روز یکشنبه - ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۱۶ برگزار می‌شود.براساس این گزارش، نگارخانه اندیشه نمایشگاه‌های متعددی هنرهای تجسمی را به صورت منظم و هفتگی برگزار می‌کند و تاکنون هنرمندان متعددی آثار خود را در این گالری به معرض نمایش گذاشته‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها