به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۸:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۳۴۰۹۲۹
وزیر ورزش بگوید دلیل عدم برگزاری بازی چه بود؛

واکنش سیف‌الله‌پور ‌به شایعه حضور مطهری در نساجی

گروه ورزشی: مدیرعامل نساجی می‌گوید تا زمانی که پاسخی به نامه و اعتراضات این باشگاه داده نشود، تصمیمی در خصوص آینده این تیم مازندرانی گرفته نمی‌شود.
واکنش سیف‌الله‌پور ‌به شایعه حضور مطهری در نساجی
ایزد سیف‌الله‌پور پس از جلسه کمیته انضباطی در خصوص لغو دیدار دو تیم نساجی و تراکتور در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: جلسه پر تنش نبود؛ بسیار خوب بود و صحبت‌های ما و باشگاه تراکتور را شنيدند. هر چند که من اعتقاد داشتم که تراکتور اصلا نباید به این جلسه می‌آمد و ما باید می‌آمدیم چون میزبان بودیم و تراکتوری‌ها آمده بودند. باید جناب آقای حسن‌زاده، جاودانی و عبداللهی که با سعه صدر صحبت‌های ما را شنيدند و هر اتفاقی هم رخ بدهد ما از رای و نظر کمیته انضباطی تمکین می‌کنیم.
وی افزود: ولی باید از همین تریبون خدمت همه دوستان بگویم ما به هیچ‌عنوان مقصر نبودیم و تمامی ادله‌های خودمان را مبنی بر اینکه ما برای برگزاری بازی جوانمردانه آمده بودیم؛ ارائه کردیم. شاید نتیجه برای ما تاثیر داشت اما برای تراکتور هیچ تاثیری نداشت و ما قصد داشتیم این بازی را به نحو شایسته و احسن در یک ورزشگاه خوب برگزار کنیم اما غیر فوتبالی‌ها نگذاشتند این بازی برگزار شود. باید برای فوتبال تاسف بخوریم که غیر فوتبالی‌ها برای آن تصمیم می‌گیرند.
مدیرعامل نساجی در پاسخ به اینکه مثلا چه کسانی باعث این اتفاق شدند گفت: شما دنبال مثلا بروید. من می‌گویم جایی که غیر فوتبالی‌ها برای ما تصمیم بگیرند خوب نخواهد بود. چند بازی امسال برگزار نشد؟ چند بازی به هم خورد؛ چرا نباید بازی هوادار برگزار شود؟ چرا بازی نساجی که کلیه تمهیدات لازم را برای برگزاری یک مسابقه توسط باشگاه انجام شده بود و از هتل داوران تا شرایط بهتر برگزار شدن بازی مهیا بود؛ برگزار نشد؟ انشاالله سال آینده شرایطی برای تیم‌هایی که در لیگ شرکت می‌کنند به‌وجود بیاید که هر هفته بازی‌شان تغییر نکند.
سیف‌الله‌پور با انتقاد از نحوه برگزاری بازی‌ها ادامه داد: این میزان خسارت به تیم‌ها خورده می‌شود؛ بازی را در ساعت ۸ شب برگزار می‌کنیم که تیم‌ها سه روز هزینه هتل بدهند‌. وقتی این اتفاق می‌افتد بیشترین آسیب را بخش خصوصی می‌بیند چون کار کارشناسی صورت نمی‌گیرد. وقتی بازی ۸ شب باشد ۱۰:۳۰ به پایان می‌رسد و بعضی از تیم‌ها مشکلات هتلی پیدا می‌کنند؛ مجبور هستند یک شب دیگر آنجا بمانند و با یک پرواز دیگر برگردند چون برای آقایان مهم نیست. اگر برایشان مهم بود طوری طراحی می‌کردند که این اتفاقات رخ ندهد.
او در خصوص اینکه آیا در جلسه، بحث برگزار بازی مطرح شد یا خیر عنوان کرد: بله؛ آقای حسن‌زاده لطف کردند و ادله ها و پاسخ‌های ما را شنيدند و گفتند که آیا حاضر هستید که این بازی مجددا برگزار شود؟ بنده نپذیرفتم چرا که اشتباهی نکرده بودم که بپذیرم یک بار دیگر این اتفاق رخ بدهد. هر چند اگر تراکتور هم بودم نمی‌پذیرفتم چون سر بازی آمده بودم و دوستان اشتباه کردند.
مدیرعامل نساجی در واکنش به اینکه جمع کردن تیم برای برگزاری بازی سخت است گفت: همه بچه‌ها یک سال پر خطر و پر تنش داشتند و حالا به استراحت رفته‌اند تا ۴۰ روز دیگر بازی ها شروع شود. چرا باید برگردند؟
او همچنین در مورد نظر مدیرعامل تراکتور در این‌باره گفت: آقای سهرابی بنده خدا هم می‌گفت بچه‌ها رفته‌اند و نمی‌توانیم تیم را جمع کنیم. به نظر شما با این شرایط می‌شود بازی کرد؟ احتمال داشت خودم به اتفاق هیئت مدیره بیایم بازی کنم!

سیف‌الله‌پور در خصوص شرایط کادرفنی نساجی برای فصل آینده توضیح داد: در مورد سرمربی باید یک نکته بگویم؛ ما از جناب آقای وزیر محترم و سردار محترم‌مان یک سوال داشتیم و گفتیم آقای وحیدی، اعتراضات هیئت مدیره و بنده و مردم خونگرم مازندران را اگر شنیده باشند؛ چون به هر حال ما نامه‌ای هم زده‌ایم و دوستان هم لطف کردند و انعکاس دادند؛ حالا تا زمانی که پاسخی به نامه ما ندهند ما تمایلی نداریم و اعلام هم کردیم که تیم را به اداره کل ورزش و جوانان واگذار می‌کنیم. با توجه به اینکه جناب آقای حدادیان یک تیم شسته و رفته را آماده کرد و ظرف مدت سه سال کلیه بدهی‌ها پرداخت شده، هیچ‌گونه مشکل مالیاتی ندارد، ۹۵ درصد حق و حقوق بازیکنان را پرداخت کردیم، اتفاقی در این بازی برایمان افتاده که نباید می‌افتاد؛ به مردم ما ‌اجازه داده نشد تا شادی‌شان را برگزار کنند.

مدیرعامل نساجی تاکید کرد: چرا نباید مردم ما جشن شادی بگیرند؟ مگر مردم مازندران نمی‌توانستند مثل شهر های دیگر مثل کرمان، انزلی، استقلال جشن برگزار کنند؟ ما میزبانی را خواستیم که به ما اجازه ندادند. گفتند زیرساخت شما ایراد دارد؛ اگر زیرساخت ایراد داشت چرا گذاشتید ۷ هفته آنجا برگزار شود؟ اگر زیرساخت ما ایراد داشت چرا شهر های دیگر را که هیچ امکاناتی نداشت اجازه دادید بدون زیرساخت برگزار شود؟ مقداری صندلی برایمان مهم نباشد و بخاطر صندلی هر کسی هر چیزی می‌گوید نگوییم چشم.

وی در مورد شایعه حضور حمید مطهری در نساجی بیان کرد: همانطور که گفتم تا وضعیت ما مشخص نشود به دنبال هیچ گزینه‌ای نیستیم. اول باید وضعیت مشخص شود و خواسته‌هایمان برآورده شود. باشگاه نساجی به دنبال این نبوده که کسی کمک مالی کند؛ هر چند که تا الان هم کسی نکرده است. باشگاه نساجی به دنبال این بود که به هواداران خونگرم شمالی کشور احترام گذاشته شود که نشد.
 

سیف‌الله‌پور در واکنش به اینکه با این شرایط آیا احتمال کنار کشیدن نساجی از لیگ وجود دارد گفت: قطعا نساجی از لیگ کنار نخواهد کشید؛ نساجی قدمت ۷۰ ساله دارد و نساجی خواهد بود.
وی درباره آینده تیم مدیریتی فعلی گفت: شاید این تیم مدیریتی هم نباشد. آقای حدادیان به‌عنوان بخش خصوصی از جیب خودش خرج می‌کند و انتظار حمایت دارد. مگر الان چند تیم در بخش خصوصی داریم؟ تراکتور، هوادار و ما هستیم. به حدی فشار آوردند که شهرخودرو هم افتاد. به هر حال فعلا حال ما خوب نیست.
مدیرعامل نساجی در واکنش به اینکه این صحبت‌ها‌ به نساجی به عنوان نماینده ایران در آسیا ضربه می‌زند گفت: این سوال را از دوستان بپرسید و بگویید یک نامه داده‌اند جواب‌شان را بدهید. رونوشت آن را هم به وزیر محترم ورزش داده‌ایم. انشاالله که جناب آقای سجادی که خودشان هم از بدنه ورزش هستند بیایند و بگویند دلیل عدم برگزاری این بازی چه بود.
سیف‌الله‌پور در پایان گفت: ما قبل از صعود ملوان که به آنها تبریک هم می‌گویم تنها نماینده استان‌های شمالی کشور بودیم. اگر به خواسته‌های ما جوابی داده شود و از هواداران و مردم استان‌های شمالی عذرخواهی کنند قطعا هیئت مدیره و مالک برنامه ریزی خواهند کرد و بنده هم دستورات‌شان را اطاعت خواهم کرد که تیمی را روانه میدان کنیم که همه هواداران مازندرانی راضی باشند.
برچسب ها: نساجی مازندران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها