به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۳
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۱۱ ساعت ۲۱:۱۲
کد مطلب : ۳۴۱۳۵

ادامه روند کاهشي قیمت گوشی موبایل

گروه اقتصادي: رئیس اتحادیه تعمیرکنندگان و فروشندگان تلفن همراه اصفهان گفت: مدتی است قیمت تلفن همراه در سراشیبی قرار گرفته و همچنان این روند ادامه دارد.
ادامه روند کاهشي قیمت گوشی موبایل
مجید ساطعی با اشاره به وضعیت بازار موبایل اصفهان اظهار کرد: قیمت‌ها رو به کاهش است و پیش‌بینی می‌کنیم کاهش ادامه داشته باشد. وی ادامه داد: مدتی است قیمت تلفن همراه در سراشیبی قرار گرفته و همچنان این روند ادامه دارد، البته قیمت تلفن همراه به قیمت دلار وابسته است و در صورت نوسان در قیمت دلار قیمت تلفن همراه نیز تغییر می‌کند.
رئیس اتحادیه تعمیرکنندگان و فروشندگان موبایل اصفهان در پاسخ به این‌که به نظر شما خریداران تلفن همراه برای خرید صبر داشته باشند یا خرید کنند، افزود: به نظر من خریداران باید خرید خود را انجام دهند چون زمان مناسبی است.  فکر می‌کنم وضعیت روبه بهبود باشد و تمام امید ما بر این است که وضعیت روز به روز بهتر شود.

* واردات گوشی باید همچون سال‌های 82 تا 85 باشد
وی با اشاره به این‌که سهم گوشی‌های تولید داخل در بازار موبایل کمتر از یک درصد است، تاکید کرد: امیدواریم مشکلات واردات هرچه زودتر برطرف شود تا شاهد رشد بیشتر بازار موبایل باشیم. واردات گوشی باید همچون سال‌های 82 تا 85 باشد، اما متاسفانه هنوز واردات در دست عده کمی است و باعث بروز مشکلات زیادی در بازار تلفن همراه شده است.
مرجع : فارس