به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۱:۴۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۴ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب : ۳۴۵۴۵۹

PSG خواهان توافق با مکس آلگری بود

گروه ورزشی: جیووانی گالئونه، مشاور مکس آلگری تایید کرد که سرمربی یوونتوس پیشنهاد پاری سن ژرمن را رد کرده است.
PSG خواهان توافق با مکس آلگری بود
تصویری از ملاقات مکس آلگری با لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی جدید پاری سن ژرمن، در ماه ژوئن در فضای مجازی منتشر شده و شایعاتی را در مورد انتقال احتمالی این سرمربی به پارک دو پرنس ایجاد کرد. جیووانی گالئونه ضمن تایید این خبر مدعی شد آلگری در یوونتوس اهداف بزرگی داشته و به دنبال ماندن است. مکس آلگری همچنین یک سال پیش پیشنهاد رئال مادرید را رد کرده، به یوونتوس بازگشت و قراردادی چهار ساله امضا کرد.
جیووانی گالئونه گفت: "زمانی که شایعاتی در مورد احتمال حضور آلگری روی نیمکت پاری سن ژرمن شنیدم، با او تماس گرفتم تا بپرسم که چگونه می تواند چنین پیشنهادی را رد کند. آلگری گفت ببین من اینجا با دوستانم ماهی گیری می کنم و چگونه می توانم چنین چیزی را در پاریس پیدا کنم؟ 

آلگری از حضور در یوونتوس خوشحال است و هیچ شکی در این مورد ندارد. او مصمم است آنچه را که در دوره اول حضور در یوونتوس به دست آورد، تکرار کند. رسیدن به این هدف خیلی آسان نیست، اما آلگری می تواند تلاش کند و قطعا شرایط نسبت به فصل گذشته راحت تر است.
مکس الگری به خوبی می داند که فقط پل پوگبا و آنخل دی ماریا برای تغییر یوونتوس کافی نیستند، اما آنها دو خرید فوق العاده به شمار می آیند. همه بازیکنانی که کنار آنخل دی ماریا بازی کرده اند از او بسیار تمجید می کنند. اگر در ادامه یوونتوس بازیکنی مانند ریاض محرز از منچسترسیتی را نیز به خدمت بگیرد، خط حمله ای ویرانگر برای فصل بعد خواهد داشت."
برچسب ها: مکس آلگری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها