به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۲۰ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب : ۳۵۲۶۰

برخی امدادخودروها صرفا یدک‌کش هستند

گروه اقتصادي: مدیر عامل امداد خودروی سایپا گفت: متاسفانه برخی شرکت‌های امداد خودرویی صرفا یک یدک‌کش با خدمات غیرقابل تایید هستند.
برخی امدادخودروها صرفا یدک‌کش هستند
احمد کرفی در مراسم طرح مشترک امداد نوروزی ایران خودرو و سایپا اظهار کرد: وزارت راه به 71 شرکت امدادی که صرفا یدک‌کش هستند مجوز داده است، اما کنترلی بر عملکرد این شرکت‌ها صورت نگرفته و منجر به نارضایتی مشتریان شده است. وی با بیان این که این شرکت‌ها صرفا با گرفتن یک مجوز بیشتر شبیه شرکت‌های کاغذی هستند، خاطر نشان کرد: بعضا محل دفتر برخی از این شرکت‌ها مشخص نیست و با چند پرسنل خود را به عنوان شرکت خدمات امداد خودرویی معرفی می‌کنند.

مدیر عامل امداد خودروی سایپا ادامه داد: جلسه‌ای نیست که ما در آن حضور داشته باشیم و نماینده قوه قضاییه اعلام نکند که تعداد زیادی شکایت از عملکرد امداد خودروهای متفرقه صورت گرفته است. کرفی افزود: طرح جدیدی آغاز شده که براساس آن امداد عمومی نه بر اساس شاسی خودرو، بلکه طبق کد ملی مالکان ارائه شده و دیگر برند خودرو مهم نخواهد بود.

وی با بیان این‌که بسیاری از نقاط کور مخابراتی در کشور وجود دارد که نه ایرانسل و نه همراه اول قادر به آنتن‌دهی نیست، تصریح کرد: در این موارد امداد‌خواهان می‌توانند با گرفتن شماره 6955#*720* به اپراتور خدمات امدادی متصل شوند. به گفته مدیر عامل امداد خودروی سایپا در طرح مشترک امداد نوروزی ایران‌خودرو و سایپا با شماره تماس‌های 096440 و 096550 به تمام خودروها فارغ از شرکت تولید‌کننده امداد‌رسانی خواهد شد.
مرجع : ايسنا