به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۷:۵۸
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۲۵ ساعت ۰۰:۴۵
کد مطلب : ۳۵۷۹۳
جام جهاني کشتي آزاد- آمريکا

پيروزي‌قاطع ايران در گام اول مقابل ارمنستان

گروه ورزشی: تيم ملي کشتي آزاد کشورمان در اولين گام از پيکارهاي جام جهاني کشتي آزاد مقابل تيم ارمنستان به پيروزي دست پيدا کرد.
پيروزي‌قاطع ايران در گام اول مقابل ارمنستان
تيم ملي کشتي آزاد کشورمان در نخستين ديدار خود در جام جهاني کشتي آزاد در ورزشگاه 17 هزار نفري فوروم لس‌آنجلس موفق شد با اقتدار تيم کشتي ارمنستان را شکست دهد. آزادکاران کشورمان در اين ديدار که از ساعت 22:30 دقيقه به وقت تهران آغاز شد با ترکيبي از نفرات با تجربه به مصاف تيم دست و پا بسته ارمنستان رفتند و موفق شدند در نهايت با نتيجه 8 بر صفر برابر اين تيم اروپايي پيروز شوند. شاگردان رسول خادم در اين ديدار با تمام قوا و با ترکيب اصلي خود به مصاف ارمنستاني‌ها رفتند و از سوي ديگر نيز تيم ارمنستان که پيش از اين ديدار با ميزبان جدال سختي داشت با يک تيم خسته با ايران رقابت کرد و در نهايت نيز اين تيم ملي کشتي آزاد ايران بود که با امتياز فني 41 بر 4 موفق به شکست ارمنستان شد.

تيم ايران از ساعت 4:00 صبح بايد در دومين ديدار خود به مصاف تيم ترکيه برود. سومين ديدار تيم ايران ساعت 5:00 صبح برگزار مي‌شود که تيم ايران در حساس‌ترين ديدار اين مرحله بايد با ميزبان اين رقابت‌ها آمريکا پيکار کند. آخرين جدال تيم ايران نيز از ساعت 21:30 دقيقه فردا (25 اسفند) برگزار خواهد شد که تيم ايران بايد با هند رقابت کند.

پيش از اين ديدار نيز تيم ملي آمريکا در اولين ديدار خود موفق شد با نتيجه 7 بر يک (امتياز فني 30 بر 8 به سود آمريکا) برابر ارمنستان پيروز شود. در اين ديدار تمامي نفرات اصلي آمريکا به ميدان رفتند و تنها اين نيک مارابل بود که برابر آپويان شکست خورد تا شايد کادرفني تيم ملي کشتي آزاد از باخت اين آزادکار آمريکايي که چندي پيش باروس قلدر را شکست داده بود، خوشحال شوند.

در ديگر ديدار دور اول اين گروه نيز ترکيه توانست با نتيجه 6 بر 2 (امتياز فني 17 بر 16 به سود هند) هندوستان را شکست دهد تا با وجود داشتن تيم جوان نتيجه خوبي را بدست آورد. آمريکا در دومين ديدار خود برابر تيم هندوستان هرچند در سبک وزن با مشکل زيادي روبرو شد اما در سنگين وزن با جبران شکست‌هاي اوزان نخست به پيروزي رسيد. شاگردان زکي جونز با نتيجه 6 بر 2 (امتياز فني 32 بر 7 به سود آمريکا) دومين ديدار خود را با پيروزي پشت سر گذاشتند تا پس از 5 ساعت استراحت از ساعت 5 بامداد با تيم ايران در سومين ديدار پيکار کنند.

بهنیا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۲۵ ۰۰:۵۷
شیر مادرت حلالت با غیرت

استقلالیا و پرسپلیسیا بیان نوکریت کلفتیت (212910)