به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۲ ساعت ۲۰:۱۹
کد مطلب : ۳۵۸۲۲۵

چشم رئال مادرید امشب به پیروزی بارسلوناست

گروه ورزشی: بایرن مونیخ در سال های اخیر و در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آمار خیره کننده ای به ثبت رسانده است.
چشم رئال مادرید امشب به پیروزی بارسلوناست
علیرغم شروعی متزتزل در بوندسلیگا، بایرن مونیخ فصل جدید لیگ قهرمانان را بسیار خوب آغاز کرد و آنها هفته گذشته برابر اینتر در ایتالیا به پیروزی دست یافتند. اما احتمالا مهم ترین مسابقه مرحله گروهی این فصل این تورنمنت امشب برگزار می شود و بایرن مونیخ میزبان بارسلونا و روبرت لواندوفسکی خواهد بود. باشگاه آلمانی در حدود یک دهه اخیر در مرحله گروهی فوق العاده ظاهر شده و آمار موید آن است که تیم ژاوی کار بسیار دشواری برای کسب پیروزی دارد.

بایرن مونیخ در 35 مسابقه از 37 بازی قبلی خانگی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به برتری رسیده و آماری خیره کننده را به ثبت رسانده است. در این مدت تنها دو بار این اتفاق رخ نداده که یکی مربوط به شکست 3-2 مقابل منچسترسیتی در سال 2013 و دیگر تساوی 1-1 مقابل آژاکس در اکتبر 2018 بوده است. همچنین پیروزی هفته گذشته در بایرن مونیخ در خانه، اینتر بازی شماره 29 و متوالی بدون شکست این باشگاه آلمانی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بود. آنها در این مدت به 26 پیروزی و سه تساوی دست یافته اند.
تنها رئال مادرید در بازی های گروهی با 30 مسابقه، رکورد بدون باخت طولانی تری داشته است و باواریایی ها در صورت شکست نخوردن در دیدار امشب مقابل بارسلونا، می توانند با این رکورد تاریخی و درخشان برابری کنند. در حقیقت رئال مادرید برای حفظ این رکورد، امیدوار است بارسلونا امشب در ورزشگاه آلیانس آره‌نا دست به کاری بزرگ زده و به پیروزی دست یابد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها