به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۲۷ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۳۶۰۱۸

لندن در رتبه دوم هتل‌های گران اروپا

گروه جامعه: لندن پس از زوریخ گرانترین هتل‌های گران اروپا را در اختیار دارد.
لندن در رتبه دوم هتل‌های گران اروپا
براساس بررسی هر یک سازمان غیردولتی وابسته به سازمان جهانی جهانگردی، هتل‌های لندن پس هتل شهر زوریخ در سوئیس دومین هتل‌های گران قاره اروپا محسوب می‌شوند. به گزارش تلگراف، میانگین هر شب اقامت در هر هتل لندن حدود 118 پوند است که این رقم در مورد هتل‌های زوریخ حدود 120 پوند است. از سوی دیگر هتل‌های مسکو نیز با میانگین 117 پوند در رتبه سوم گرانترین هتل‌های اروپا قرار دارند، این در حالیست که رتبه آخر این رده‌بندی به شهر پراگ جمهوری چک با میانگین هزینه هر شب اقامت 70 پوند اختصاص یافته است.

لندن از جاذبه‌های ارزشمند گردشگری از جمله کاخ باکینگهام، موزه بریتانیا و ساعت بیگ‌بن بهره می‌برد و روند رو به رشد گردشگران آن از حدود یک ماه قبل از آغاز المپیک تابستانی سال 2012 آغاز شد و تا به امروز ادامه دارد.

دولت انگلیس نیز قصد دارد در قالب برنامه‌ای ‌١٠ ساله، درآمدهای انگلیس از محل صنعت گردشگری را به ‌١٨٨ میلیارد پوند در سال ‌٢٠٢٠ برساند و این کشور را با میزبانی از 40 میلیون گردشگر در این سال به قطب نخست گردشگری اروپا تبدیل کند که حاصل این امر رسیدن تعداد شاغلان در صنعت گردشگری انگلیس از رقم فعلی ‌٢٦٤ هزار نفر به 3 میلیون خواهد بود.
مرجع : ايسنا