به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۲۹ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۳۶۱۰۳
جاده قم-گرمسار،‌ مسدود است

ترافیک نیمه سنگین در محور کرج - چالوس

گروه جامعه: ترافیک در محور کرج چالوس، باند شمالی آزاد راه تهران - کرج و باند شمالی آزاد راه کرج - قزوین نیمه سنگین است.
برابر آخرین اخبار دریافتی در استان خراسان شمالی ( محور بجنورد - چمن بید) و استان زنجان (محور زنجان - بیجار) بارش برف و اکثر محورهای استانهای خراسان رضوی - زنجان - قم - مرکزی - خراسان شمالی ( بجنورد - اسفراین) بارش باران گزارش شده است. بر اساس همین گزارش ترافیک در محور کرج چالوس (از ابتدای محور تا تونل5) باند شمالی آزاد راه تهران - کرج و باند شمالی آزاد راه کرج - قزوین (پل فردیس تا مهرویلا) نیمه سنگین گزارش شد و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردار است.

همچنین فرمانده پلیس راه استان البرز از ترافیک سنگین در راه های این استان خبر داد.
سرهنگ همایون شریفی به ایرنا گفت: براساس گزارش دریافتی ترافیک در جاده کرج - چالوس از جنوب به شمال سنگین بوده و تردد با کندی انجام می شود. بزرگراه تهران - کرج نیز بار ترافیکی سنگینی دارد، ضمن آنکه مسیر شرق به غرب آزاد راه کرج - قزوین از پل فردیس تا حصارک کرج زیربار ترافیک سنگین و از حصارک کرج تا شهر هشتگرد نیمه سنگین است.

او پیش بینی کرد: سنگینی بار ترافیک در این محورها تا ظهر فردا، جمعه ادامه داشته باشد. شریفی گفت: تردد خودروها از امشب (پنجشنبه شب) ساعت 20 تا ساعت هشت صبح جمعه، از مرزن آباد به سمت شمال یکطرفه می شود و این وضعیت فردا در همین ساعت نیز برقرار خواهد بود. او از رانندگان خواست ضمن پرکردن باک های بنزین خودروهای خود، وسایل ضروری همچون زنجیرچرخ همراه داشته باشند و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی حرکت کنند.

فم-گرمسار،‌ مسدود است
همچنین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم از مسدود بودن محور قم - گرمسار خبر داد.
سرهنگ "اردشیر جمشیدی راد" با اعلام این خبر گفت: محور قم - گرمسار به علت تکمیل شدن عملیات راه سازی تمامی ورودی ها به آن مسدود شده است. رانندگان از محورهای جایگزین تردد کنند؛ مسیر آزاد راه "قم - تهران" برای وسیله نقلیه سبک و جاده قدیم "قم - تهران" برای وسیله نقلیه سنگین تعیین مسیر شده است. وی در ادامه از رانندگان خواست، با توجه به ازدیاد حجم ترافیکی در محورهای مواصلاتی قم ضمن داشتن صبر و حوصله، رعایت قوانین و مقررات را سرلوحه رانندگی خود قرار بدهند. جمشیدی راد گفت: تخلفات حادثه ساز اعم از سرعت و سبقت غیر مجاز، انحراف به چپ، نقص سیستم روشنایی، عدم رعایت حق تقدم و حرکت در شانه راه، در صورتی که خودرویی دو تخلف هم زمان داشته باشد توقیف می شود.