به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۳۶۵۷۷۲

تدارک 50 میلیون پوندی آرتتا برای قهرمانی در جزیره!

تدارک 50 میلیون پوندی آرتتا برای قهرمانی در جزیره!
گروه ورزشی: آرسنال در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر است و دو امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم یعنی من‌سیتی دارد اما بر کسی پوشیده نیست که برای رقابت در کورس قهرمانی در لیگ جزیره، به اسکوادی قدرتمندتر از آنچه آرسنال و آرتتا در اختیار دارند، نیاز است.
طبق گزارش‌ها، آرسنال در پنجره نقل و انتقالات ژانویه از میکل آرتتا، سرمربی تیم، با در اختیار گذاشتن 50 میلیون پوند برای خرید دو بازیکن جدید حمایت خواهد کرد.

آرسنال علاقه دیرینه ای به میخایلو مودریک، وینگر شاختار دونتسک دارد.
استن کرونکه، مالک باشگاه، با وجود صرف 130 میلیون پوند در تابستان برای به خدمت گرفتن گابریل ژسوس، الکساندر زینچنکو، فابیو ویرا، مت ترنر و مارکینیوس آماده است تا در ژانویه هم به کارزار نقل و انتقالات ورود کند. آن طور که سان مدعی شده، آرتتا می‌خواهد در ژانویه یک هافبک و یک وینگر دیگر به تیمش اضافه کند.
سرمربی آرسنال که تا اینجای فصل نشان داده به یک گروه اصلی متشکل از پانزده بازیکن متکی است، به طور ویژه مشتاق است تا حجم کاری بوکایو ساکا و گرانیت ژاکا را کاهش دهد.

آرسنال می تواند در ژانویه برای جذب دانیلو، هافبک 21 ساله پالمیراس اقدام کند.
آرسنال اواخر تابستان برای جذب داگلاس لوئیز از استون ویلا تلاش کرد، اما این بازیکن برزیلی اکنون قرارداد بلندمدت جدیدی امضا کرده است. توپچی‌ها اکنون می توانند یک اقدام تازه برای جذب دانیلو هافبک 21 ساله پالمیراس انجام دهند، بازیکنی که مدیر فنی تیم، ادو، به خوبی از او شناخت دارد. در طول تابستان، پالمیراس به دلیل حضور در کوپا لیبرتادورس، علاقه‌ای به فروش ستاره هافبک خود نداشت. اما این موضع ممکن است در ژانویه تغییر کند و یک پیشنهاد بالاتر نسبت به قبل با عددی در حدود 26 میلیون پوند ممکن است برای وسوسه شدن آنها به فروش ستاره جوانشان کافی باشد.
آرتتا همچنین می‌خواهد یک وینگر درجه یک دیگر را برای رقابت با ساکا و به عنوان یک پشتیبان برای او به تیم بیاورد که یرمی، وینگر ویارئال، فعلا گزینه اصلی آرسنال به شمار می‌رود.
برچسب ها: باشگاه آرسنال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها