به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۴ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب : ۳۶۹۵۹۳
دفاع جان استونز از عملکرد مگوایر و هم‌پستی‌هایش

خشم مدافع انگلیس: اینقدر به ما توهین نکنید!

خشم مدافع انگلیس: اینقدر به ما توهین نکنید!
گروه ورزشی: جان استونز، منتقدان خط دفاعی تیم ملی انگلیس را به باد انتقاد می‌گیرد و تاکید می‌کند که هری مگوایر و دیگر هم تیمی هایش در این پست، پاشنه آشیل تیم ساوت‌گیت در جام جهانی 2022 نیستند.
مدافع میانی منچسترسیتی به احتمال زیاد با هری مگوایر، کاپیتان منچستریونایتد، در قلب خط دفاعی انگلیس و در بازی مقابل ایران بازی خواهد کرد. او این مسئله که مدافعان انگلیس به خاطر فرم ضعیف اخیر قربانی شده اند را توهین آمیز می داند.
در حالی که سه شیرها از سال 1966 به دنبال اولین جام مهم خود هستند، خط دفاعی انگلیس به عنوان نقطه ضعف این تیم ترسیم شده است. اما استونز به این انتقادها پاسخ داد و گفت: منصفانه بگویم، کمی به من توهین شده است. شاید از این نظر که برخی از بازیکنان آنقدر منظم بازی نمی کنند یا ممکن است مصدومیت داشته باشند.
او ادامه داد: گاهی اوقات فراموش می کنیم که بازیکنان در گذشته چه کاری انجام داده اند و در سناریوهای بازی های بزرگ چه کارهایی انجام داده اند و روی موارد منفی تمرکز می کنیم.

استونر می گوید: شما کیفیت یا کلاس خود را از دست نمی دهید و بازیکنان با عملکرد خوب در زمین ظاهر می شوند. مانند کاری که به عنوان تیم انگلیس در پنج سال گذشته به خصوص در جام جهانی و یورو گذشته انجام داده ایم.
با وجود عملکرد درخشان خط دفاعی انگلیس در یورو، اما آنها در 6 بازی اخیر خود هیچ پیروزی نداشته اند و در سه بازی گذشته نیز هشت گل دریافت کرده اند. استونز می گوید نسبت به این مسائل و آمارها کور نیست و اعتراف می کند که مدافعان انگلیس باید روحیه تابستان گذشته را دوباره به دست آورند.
او با 59 بازی ملی نیز آنقدر باتجربه است که بداند در آستانه بزرگترین تورنمنت فوتبال، زمان ترسیدن و وحشت نیست. استونز 28 ساله، می‌گوید: ما روی سر و صداهای بیرون (انتقادات) تمرکز نمی‌کنیم، ما روی نقاط قوت خود و کارهایی که می‌توانیم انجام دهیم و بهبود ببخشیم، تمرکز می‌کنیم. ما باید نسبت به این موضوع بسیار مثبت باشیم و سعی کنیم پیشرفتی را که در تورنمنت های اخیر داشتیم، ادامه دهیم.
مدافع سیتی اضافه کرد: تیم‌هایی موفق هستند که در تورنمنت‌ها، دروازه خود را بسته نگه می‌دارند. این پلتفرم اساسی برای تیم شماست. ما قطعاً باید به این موضوع دست پیدا کنیم، حالا هر کسی که می خواهد در خط دفاعی بازی کند. سال گذشته در تورنمنت بزرگی در انگلیس (یورو)، چنین پلتفرمی ایجاد کردیم.
استونز در پایان گفت: منتقدان این نظر را در مورد بازی ها و نتایج اخیر انگلیس دارند، که درست است و همه حق دارند نظر خود را داشته باشند. اما اکنون زمان آن فرا رسیده است که برخی از آن خاطرات عالی را که در چند سال گذشته در بازی‌های بزرگ ساخته‌ایم، بازسازی کنیم و کاری کنیم که منتقدان نظر خود را تغییر دهند.
برچسب ها: تیم ملی انگلیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها