به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ساعت ۲۰:۴۲
کد مطلب : ۳۷۲۴۲

شکست سنگين آرسنال در خانه اورتون

گروه ورزشي: آبي‌پوشان مرسي سايد با تحميل شکستي ديگر به آرسنال، نه تنها آخرين روزنه اميد اين تيم براي قهرماني در فصل جاري ليگ برتر انگليس را از بين بردند بلکه به يک قدمي قرمزپوشان پايتخت انگليس رسيدند.
شکست سنگين آرسنال در خانه اورتون
در ادامه ديدارهاي هفته سي‌‎وسوم ليگ برتر انگليس عصر امروز (يک‌شنبه) تيم فوتبال آرسنال ميهمان اورتون بود و در پايان اين بازي با نتيجه 3 بر صفر تن به شکست داد تا بيش از پيش از روياي کسب اولين قهرماني‌اش در ليگ برتر طي 10 سال گذشته فاصله بگيرد. در اين بازي نخست استيون نايسميث در دقيقه 14 توپ را از خط دروازه توپچي‌هاي لندن عبور داد، روملو لوکاکو در دقيقه 34 اختلاف را به 2 گل افزايش داد و با گل به خودي ميگل آرتتا در دقيقه 61 برتري 3 بر صفر از آن اورتون شد.

با اين نتيجه اورتون 63 امتيازي شد و ضمن تثبيت جايگاهش در رده پنجم جدول رده‌بندي به فاصله يک امتيازي آرسنال رسيد تا توپچي‌هاي لندن در فاصله 5 هفته مانده به پايان رقابت‌ها، علاوه بر قطع اميد از قهرماني اکنون خطر از دست دادن سهميه ليگ قهرمانان فصل آينده را در يکقدمي خود احساس کنند.
هفته سي‌وسوم ليگ برتر انگليس، با برگزاري يک ديدار در حال پيگيري است که در آن تيم رده‌ دومي ليورپول ميهمان وستهام است و به اين اميد به ميدان مي‌رود که با کسب 3 امتياز اين بازي صدر جدول را از چنگ شاگردان ژوزه مورينيو درآورد. در جدول رده‌بندي رقابت‌ها، چلسي با 72 امتياز صدرنشين است، ليورپول با 71 امتياز در رده دوم قرار دارد و منچسترسيتي با 2 بازي کمتر و 70 امتياز جايگاه سوم را به خود اختصاص داده است.